רכילות עסקית

האקסית של יאיר נתניהו חושפת בן זוג חדש: "זה סוד"

אירוע השקת קולקציית משקפי שמש חדשים מבית ולנטינו אופטיקה התקיימה בראשון לציון ובין הנוכחים הייתה הדוגמנית הדנית-ישראלית לי לוי שסיפרה על הזוגיות החדשה 
מערכת ice |  1
לי לוי (צילום אור גפן, יח"צ)
ולנטינו אופטיקה מקבוצת אקוני השיקה קולקציה חדשה של זוגות משקפי שמש בראשון לציון ובין הנוכחים הייתה הדוגמנית לי לוי שסיפרה כי היא חזרה לישראל – "אני פה עכשיו וזהו, אני אוהבת ישראל". לאירוע הגיעו גם נציגי ולנטינו העולמית ולוי זכתה להתחדש במספר זוגות של משקפי שמש חדשים.
לוי, אשר הייתה מאורסת ונפרדה מארוסה, סיפרה על הפרידה "סיפור ארוך, התגעגעתי לישראל, נפרדנו ואיחלנו בהצלחה אחד לשני". לשאלה האם יש לה זוגיות חדשה היא אישרה בהנהון וכאשר נשאלה אם מדובר על בן זוג ישראלי ענתה "זה סוד, זה סוד". לוי אישרה במבוכה שהיא ובן זוגה כבר גרים ביחד, אך יותר פרטים לא מסרה.
 
הדוגמנית הדנית-ישראלית זכורה בתור בת זוגו לשעבר של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, וגם אמירותיו המכוערת על הדוגמנית זכורות. בנוסף, יצאה עם יהודה לוי לאחר פרידתו מנינט טייב. כאמור, היא הייתה מאורסת למיליונר האוסטרלי- ישראלי איתן נישולס, אך אחרי שנתיים וארבע חודשים של אירוסים הם החליטו להפריד כוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמח בשבילך. אכן מגיע לך בן זוג ראוי וערכי יותר.
    חוני פלד 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אושר לשניכם.
    סגור