רכילות עסקית

מה הוביל את בכירי משרד האוצר לסבב ברים ביפו?

משרד האוצר יצא בפרויקט אותו הוא כינה "אוצר על הבר", במסגרתו בכירי המשרד יצאו לסבב ברים וייפגשו עם צעירים באופן בלתי אמצעי
מערכת ice | 
אוצר על הבר (צילום דוברות משרד האוצר)
כחלק מהרצון להנגיש את המדיניות הכלכלית ולהפגיש בין בכירים במשרד האוצר לבין צעירים התקיים אמש (רביעי) סבב ברים בשוק הפשפשים ביפו בו לקחו חלק מבכירי משרד האוצר. בין הבכירים שהשתתפו באירוע: מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב, הממונה על התקציבים יוגב גרדוס, הממונה על השכר קובי בר נתן, מנהל רשות המסים ערן יעקב, הכלכלנית הראשית שירה גרינברג, החשב הכללי יהלי רוטנברג, מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים.
מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב צוטט: "משרד האוצר פועל בכל עת למען ציבור האזרחים בישראל ורואה את טובת המשק בכללותו. המשרד מתמודד מדי יום עם דרישות תקציביות רבות ומגוונות ותפקידו למצוא את האיזון המיטבי בין מענה על הדרישות הללו לבין שמירה על הקופה הציבורית ויציבותה הפיסקלית של מדינת ישראל".
מנהל רשות המסים, ערן יעקב התייחס למהלכים שהאוצר מקדם ואמר: "משרד האוצר עשה לא מעט מהלכים כדי לטפל ביוקר מחיה.  בחוק ההסדרים האחרון לדוגמא נקבעו תקנים שיאפשרו יבוא יותר פשוט. עוד משהו שנעשה הוא ייבוא אישי עד 75 דולר שיאפשר להביא מוצרים פטורים ממע"מ".
 
הכלכלנית הראשית, שירה גרינברג התייחסה לצמיחה שאחרי הקורונה: "אחרי שהסתיימה שנת הקורונה ראינו התאוששות מהירה במשק. סיימנו את שנת 2021 עם צמיחה של 8.6%. גם נתוני שוק עבודה חזקים. חזרנו לנתוני אבטלה כפי שהיו טרום הקורונה. שוק העבודה התאושש לחלוטין. שוק העבודה היום חזק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה