רכילות עסקית

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים בסיור במפעל קליל בכרמיאל

דב קוטלר מנכ''ל בנק הפועלים הגיע לאחרונה לסיור במפעל קליל בכרמיאל ''ובפארק אגם הפרפרים'' שהקימה החברה בצמוד למפעל 
מערכת ice | 
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח ולא חממה סגורה כדי לאפשר לפרפרים באזור לשהות ולהתרבות בפארק. הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל חורש פתוח, שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור.

באזור הפארק (בקעת כרמיאל) נמצאים כ- 42 מיני פרפרים. דב קוטלר מנכ״ל בנק הפועלים: ״שמחתי לראות שקליל משקיעה בטכנולוגיה מתקדמת. הסיור בפארק ״אגם הפרפרים״ בקליל המחיש את היכולת של גוף עסקי לקחת אחריות ולהחזיר לטבע״.
צורי דבוש יו''ר קליל: ''חברת קליל השיקה לאחרונה את מתחם ''פארק פרפרים'' המשתרע על שטח 15 דונם בהשקעה של כ- 3 מיליון ש''ח . צורי מציין עוד : מרשים לראות איך מנכל של הבנק הגדול במדינה גם מקדיש זמן לבקר לקוחות גם במרחק של שעה וחצי מתל אביב, ולחשוב על פתרונות ושירותים בנקאיים מותאמים״. קליל תעשיות מסכמת את הרבעון השני של שנת 2022 עם צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ועלייה חדה ברווח התפעולי:
ההכנסות ברבעון צמחו בכ- 20% ל- 120 מיליון שקל – צמיחה דו-ספרתית בהכנסות בכל תחומי הפעילות הרווח התפעולי ברבעון עלה בכ - 24% ל- 15.2 מיליון שקל ושיעורו עלה ל- 12.7% מההכנסות הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב- 8.8 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה