רכילות עסקית

הופעה, שף ואפטר עד הבוקר: שי שצברג חגג 40

באירוע ענק באולם האירועים BSIDE בת"א, שכלל הופעה של עדן בן זקן, שף פרטי ואפטר עד אור הבוקר, סלבריטאים רבים הגיעו כדי לחגוג לאיש העסקים את כניסתו לעשור החמישי בחייו. נאווה בוקר הציגה את בן הזוג החדש לראשונה, וגם: הפגישה של ליטל סמדג'ה והאקס, ראובן עובד
מערכת ice | 
שי שצברג חוגג 40 (צילום אור גפן)
אמש (שני) עד השעות המאוחרות  של הלילה, חגגו סלבריטאים רבים באחד האירועים הגדולים והמושקעים שנערכו לאחרונה לכבודו של איש העסקים שי שצברג, שחגג את יום הולדתו ה-40 באולם האירועים BSIDE בת"א, בהפקתו של שון בלאיש. 
האירוע כלל הופעה של עדן בן זקן, שף פרטי, מסיבה מושקעת במיוחד ואפטר עד אור הבוקר. בין החוגגים:, ג'ובאני רוסו ומאיה פישל, ישראל אזולאי ובת הזוג אוראל עגיב, אסי בוזגלו, אוהד בוזגלו ואלכסה, חני ויעקב בוזגלו, פאני בוזגלו, דודו כהן מעפולה, ליטל סמדג'ה, ראובן עובד ואשתו ענת, יהודה יצחקוב ואלמוג חדד, לינור סביניק, חמימו, ישראל אור ובת הזוג תהילה לוי, שייע פייגנבוים, קובי רפואה, דורון מירן, פיני בלילי ועוד.
נאווה בוקר השיקה את בן הזוג החדש לראשונה - מושיק בן אבי, רואה חשבון במקצועו. ליטל סמדג'ה נתקלה בגרוש שלה ראובן עובד אך השניים לא החליפו מילה זה עם זו והתעלמו, ראובן הגיע יחד עם אשתו ענת שנמצאת בחודש הרביעי להריונה. תהילה לוי, מלכת היופי במיל' - הציגה לוק חדש של קארה - שיער קצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה