רכילות עסקית

"מורשת משפחתית": מי ירכוש את פלייבוי ב-100 מיליון דולר?

כאשר ייסד יו הפנר את מגזין פלייבוי המוכר בשנת 1953 בארצות הברית, ספק אם חשב שמישהו ירצה לקנות אותו כעבור שבעה עשורים במאה מיליון דולר. הוא ללא ספק היה גאה במפעל שהקים ועוד יותר אם היה יודע מי מעוניין לרכוש אותו בסכום הזה
מערכת ice | 
מייסד פלייבוי יו הפנר (צילום shutterstock)
בעידן של היום סביר להניח שמגזין כמו פלייבוי יתקשה למצוא מישהו שיהיה מעוניין להוציא אותו לאור, אך בשנות ה-50 מה שיצר יו הפנר הפך במהרה לתופעה עולמית ומותג שככל הנראה יישאר עוד שנים רבות.
הלוגו של פלייבוי הוא אולי הלוגו המוכר בעולם, שזכה להכי הרבה הופעות במרנצ'דייס שיכול להיות, החל מחנויות מזכרות ברחבי הערים המתויירות בעולם ועד הדפסי הלוגו על בגדים תחתונים ופריטי לבוש אחרים.
כאשר נפטר מייסד פלייבוי יו הפנר בשנת 2017, נרכשה החברה מיורשיו ולאחר מכן מוזגה עם חברה הנסחרת בנאסד"ק. כעת יש מי שרוצה לקנות אותה בחזרה ולהפוך אותה לחברה פרטית שוב, ואם יו הפנר היה יודע מי זה, הוא היה גאה.
בנו של מייסד המגזין פלייבוי, קופר הפנר, מתכוון להציע לא פחות מ-100 מיליון דולר במזומן, כדי לרכוש את פרי יצירתו של אביו המנוח. הפנר הצעיר טוען שברצונו להחזיר לידיו את השליטה במה שהוא מחשיב כ"מורשת המשפחתית".
כזכור, לאחר שהפך פלייבוי לשם נרדף למגזין בו נראות דוגמניות בעירום, בחודש מרץ 2020 ובעקבות מגפת הקורונה, הודיע המגזין כי יפסיק לצאת בדפוס. זאת כאשרבשלב זה מכירותיו הסתכמו רק כ-400 אלף עותקים לגיליון. החברה המשיכה להפעיל אתר אינטרנט, ערוץ טלוויזיה בתשלום ועסקים נוספים סביב המותג "פלייבוי", ולא ברור מה תוכניותיו של בנו הצעיר של יו הפנר, במידה והרכישה תצא לפעול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה