רכילות עסקית

ג'ורג'יו ארמני בגיל 90 חושף: חיי המין בתעשייה ומתי יפרוש

מעצב העל הבינלאומי ששמו הפך לסלנג למותג אופנה יוקרתי, ג'ורג'יו ארמני, לא מרבה לחשוף מחייו הפרטיים בכלי התקשורת. בגיל 90, הוא החליט לצאת לאור וחשף כמה פרטים מעניינים מאוד על החיים בתעשייה התובענית והנוצצת, וגם מתי בכוונתו לפרוש
מערכת ice | 
ג'ורג'יו ארמני (צילום shutterstock)
מייסד מותג האופנה המוכר בעולם ואחד הוותיקים שבהם, המעצב הבינלאומי ג'ורג'יו ארמני, החליט לחשוף חלקים נרחבים מחייו הפרטיים שלאורך השנים היו חבויים מעיני הציבור והמעריצים. 
בגיל 90, התיישב המעצב שייסד את בית האופנה שהפך לשם נרדף למותג יוקרה, ולאחד הנחשקים ברחבי העולם על ידי חובבי האופנה, לריאיון חושפני במיוחד וכלל לא אופייני למעצב ששמו מוכר כמעט בכל בית בגלובוס.
בריאיון החושפני, שקיים ארמני לעיתון יומי באיטליה בשם Corriere della Sera, חשף מעט מחיי המין שלו, שלאור העובדה כי אין לו ילדים והוא לא נשוי עוררו תהיות רבות בקרב המעריצים. 
בריאיון חשף ארמני כיצד שכב עם נערה כאשר היה צעיר אך הבין באותו הזמן, כאשר היה נער במחנה קיץ, כי הוא אינו מתעניין באמת בנשים. בנוסף, חשף כיצד התאהב באחד המדריכים במחנה הקיץ. "אף פעם לא דיברתי על זה", אמר ארמני לפני שחשף כיצד חש באופן מיידי את ההתאהבות באותו נער. "באותו הזמן לא הבחנתי בין נשים וגברים", העיד על עצמו ארמני.
בנוסף, חשף כיצד עמד לצידו של בן זוגו באותו הזמן ושותפו העסקי, סרג'יו גלאוטי, שהיה מאושפז במיטת בית החולים לפני שהלך לעולמו בשנת 1985, בשל סיבוכים שנגרמו מהיותו חולה במחלת האיידס.
בנוסף, חשף ארמני את תוכניותיו לעתיד חברת הענק שהקים, מאחר ואין לו ילדים להוריש להם את האימפריה. אחותו ומספר בני משפחה, שותפים עסקיים וקרנות צדקה, אמורות להיות בין אלו שייהנו מהירושה העתידית.
עוד אמר ארמני, מאחר ורבים מעוניינים להבין האם הוא מתכנן לעמוד בראש הפירמידה עוד זמן רב, כי הוא מתכנן לפרוש מתפקידו בעוד בשנתיים עד שלוש שנים. "יותר מזה יהיה מצב לא טוב לחברה", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה