רכילות עסקית

רמי לוי במהלך מרגש: זה מה שתראו במחלקת הפירות והירקות

ברמי לוי שיווק השקמה החליטו להשתתף במאמץ החשוב ולאור ציון החודש להעלאת המודעות לסרטן השד, יבצעו שינויים במחלקת הפירות והירקות ויציבו שלטים בנושא הכאוב
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חודש אוקטובר הוא החודש שנבחר להעלאת המודעות לסרטן השד, מחלה קשה אשר פוגעת בנשים רבות. לאורך שנים אנו רואים תשדירים וקמפיינים שונים בנושא הכאוב, אשר רובם מדברים על החשיבות של גילוי מוקדם ומפצירים בנשים ללכת ולהיבדק.
מי שהחליטה לקחת חלק במאמצי ההסבה והעלאת המודעות היא רשת רמי לוי שיווק השקמה. במהלך חודש אוקטובר יבצעו שינוי ברשת, במחלקת הפירות והירקות. הרשת תציב במחלקות אלו שלטים אשר מדגישים את החשיבות לנושא.


צילום: יח"צ
ברשת אומרים כי מדובר במהלך שאינו מהלך מסחרי אלא מהלך חברתי נטו, ורשת רמי לוי מבקשת להעלות את הנושא לסדר היום, במיוחד בחודש זה. בנוסף, הרשת לקחה חלק בתשדיר גיוס הכספים ביחד עם עמותת "חלאסרטן", ששודרה בקשת 12 בשבוע שעבר.


צילום: יח"צ
רק אתמול (ראשון) פרסמו כי חברת Diagnose, הממוקמת בקיבוץ גבים בעוטף עזה, מציעה פתרון חדשני לגילוי מוקדם של סרטן השד באמצעות כלבי רפואה. אורי בקמן המנהל המקצועי של החברה, מתמחה באילוף כלבים מזה למעלה מ-40 שנה.
בקמן גילה כי באמצעות חוש הריח המפותח של הכלבים ניתן לאתר שינויים זעירים בריח הגוף, המצביעים על קיום המלחה, גם בשלב שבו אין תסמינים גלויים. החברה מבצעת עשרות בדיקות ביום, ומדווחת על רמת דיוק של מעל ל-90% באבחון שונה סוגי סרטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה