שיווק ופרסום

ב-150,000 שקל: זה הקמפיין החדש של נעמי לבוב

רשת המשביר בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן השד בהובלתה של נעמי לבוב
מערכת ice | 
נעמי לבוב (צילום יונתן וייצמן)
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, משתתפת השחקנית נעמי לבוב בקמפיין של רשת המשביר. מטרת הקמפיין להזכיר לנשים שנשאבות לשגרה היומיומית העמוסה, לפנות זמן וללכת להיבדק, כי בדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד מצילה חיים. הקמפיין, בהשקעה של 150 אלף שקל, יעלה בדיגיטל בחודש אוקטובר, תחת הסלוגן "פשוט לכי להיבדק".
כחלק מהקמפיין, נעמי לבוב מציגה את שגרת יומן של מיליוני נשים בישראל, הכוללת אינספור משימות שנדחות: להירשם לחוג קדרות שתמיד רצית, פעולות יומיומיות כמו השקיית עציצים, לזרוק מזון פג תוקף, להירשם לסטודיו, לעשות טסט לאוטו ולעשות בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד.

בסוף הסרטון מופיעות נשים מכל הסוגים, שלובשות דגמים של המותג הידוע אמואנה, מותג חזיות ייעודי לנשים מחלימות אשר נמכר במחלקת הלבשה תחתונה במשביר במשך כל השנה.
 
גלית פלח, סמנכל"ית סחר אופנה במשביר: "רשת המשביר גאה לצאת למהלך חברתי נוסף לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, ולקדם מודעות בריאותית לנושא חשוב זה. בהזדמנות זו, אנו קוראים לעובדות המשביר, ללקוחותינו ולנשים בכלל, לדאוג לעצמן גם בתוך השגרה היומיומית ולקבוע תור לבדיקת גילוי סרטן השד שיכולה להציל לכן את החיים. מידע וצעדים לגילוי מוקדם, ניתן למצוא באתר של המשביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה