רכילות עסקית

רמי לוי מנצל את הבריחה מנתב"ג: המחיר החל מ-300 דולר

חברות תעופה זרות רבות ברחו מישראל לאחרונה, לאור המצב הביטחוני וההסלמה הגוברת בגבול הצפון. רק היום הודיעה בריטיש איירווייז על הארכת ביטולי הטיסות לישראל, ומי שקפץ על ההזדמנות הוא לא אחר מאשר איש העסקים הישראלי רמי לוי וחברת ישראייר שבבעלותו
מערכת ice |  3
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
ענקית התעופה מבריטניה, חברת בריטיש איירווייז. פרסמה היום (שני) הודעה משמעותית על דחיית חזרתה לארץ, עד סוף חודש מרץ בשנה הבאה, לכל הפחות. החברה הבריטית רק מצטרפת לכאוס האדיר בכל הקשור לפעילות החברות הזרות בישראל, שמשנות את דעתן ומפרסמות הודעות לגבי ישראל, כמעט מדי יום.
מי שהחליט לקפוץ על ההזדמנות ולנצל את הודעתה של חברת בריטיש איירווייז הוא כמובן איש העסקים הישראלי, אשר מחזיק בחברת התעופה הישראלית ישראייר. בחברת ישראייר פרסמו לפני זמן קצר כי הם נערכים להפעלת 4 עד 5 טיסות שבועיות לשדה התעופה לוטון בלונדון.
חברת ישראייר נערכת להפעלת הטיסות החל מתאריך ה-17 בנובמבר והטיסות ימריאו בשעות הצהרים מלונדון לתל אביב, כאשר בחברה אמרו כי המחיר לכיוון יהיה החל מ-300 דולר.
רק אתמול פורסם כי חברת ישראייר תפעיל מטוס נוסף, שמטרתו היא גיבוי ותגבור לוח הטיסות, וזאת החל מיום שישי הקרוב. החברה מדווחת על מגמה חיובית בביקושים לטיסות וזאת על אף השינוי בהמלצות הטיסה של בקרת התעופה האירופית, שאפשרה לחברות תעופה אירופיות לחזור לפעול במרחב האווירי הישראלי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנצל את המצב? כמובן
    #לכאורה 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    300$ לכיוון, זה 600$ הלוך ושוב שזה המחיר באלעל
    סגור
  • 1.
    שקל לא תראה ממני וממשפחתי בכל החברות שקשורות אילך (ל"ת)
    מייק 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אל תעשה לי את זה
    רמי לא לוי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה ממך תקנה ממני
    סגור