רכילות עסקית

איש העסקים שנקלע לקרבות ירושה בבשורה מרגשת: הפך לאבא לראשונה

יואב פלאטו שרון, שבעבר נחשב לאחד הרווקים המבוקשים בישראל, הפך לאחרונה לאב יחד עם אשתו, אילונה מילנו
מערכת ice | 
יואב פלאטו שרון ואילונה מילנו (צילום אינסטגרם)
יואב פלאטו שרון, בנו של איש העסקים והפוליטיקאי המנוח שמואל פלאטו שרון, חוגג פרק חדש בחייו. יואב, שבעבר נחשב לאחד הרווקים המבוקשים בישראל, הפך לאחרונה לאב יחד עם אשתו, אילונה מילנו. הזוג בחר להעניק לבנם הבכור את השם שמואל-דוד, על שם סבו המפורסם ואבי אשתו, מחווה מרגשת המשקפת את הקשר העמוק למורשת המשפחתית.
הלידה מסמלת נקודת אור בחייו של יואב, שבשנים האחרונות התמודד עם סערות משפחתיות ומשפטיות. קרב הירושה המתוקשר מול קלרה חורי, אשתו השלישית ומזכירתו הנאמנה של אביו, העיב על חייו. חורי, שקיבלה ירושה משמעותית במסגרת הצוואה, דרשה גם חלק מנכסיו של פלאטו-שרון בדיזנגוף סנטר, מה שהוביל למאבק משפטי מורכב.

בראיון אישי ל-TMI, יואב חושף את הגעגועים העזים לאביו, שלא זכה להכיר את נכדו. "מאוד מתגעגע," הוא מודה, ומסביר את הבחירה בשם הכפול לבנו כמחווה לשני הסבים. זוהי עדות לרצונו של יואב לשמר את זכרו של אביו ולהעביר את מורשתו לדור הבא, תוך יצירת קשר בין העבר לעתיד.
סיפורו של יואב פלאטו שרון משקף את המורכבות של חיים בצל דמות אב מפורסמת ושנויה במחלוקת. מחד, הוא נושא את המורשת והשם המוכר, ומאידך, מתמודד עם האתגרים הכרוכים בכך. הולדת בנו מסמנת פתיחת דף חדש, המשלב בין כבוד לעבר והתקדמות לעתיד, כשיואב יוצר את הפרק הבא בסאגה המשפחתית המרתקת של משפחת פלאטו שרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה