רכילות עסקית

מגישת רשת 13 עוברת דירה: זה היעד החדש שלה

ירדן הראל, מלווה בבן הזוג יוסי יהושע הכתב הצבאי של i24news, מצאה בית חדש בבלי בתל אביב, לא רחוק מדירתה הקודמת
מערכת ice |  1
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
ירדן הראל, אשת תקשורת ואושיית רשת מוכרת, נצפתה לאחרונה במהלך מעבר דירה מרגש בתל אביב. מגישת רשת 13, יחד עם תאומיה בני הארבע, לני וגפן, עוברת לבית חדש בקרבת מקום לדירתה הקודמת בשכונת בבלי. המעבר, שהוא תמיד אירוע משמעותי בחיי משפחה, קיבל תפנית מעניינת עם הופעתו של בן זוגה, יוסי יהושע, שהגיע לתמוך ולסייע.
למרות הספקולציות שעלו בעקבות נוכחותו של יהושע, מקורות קרובים מדגישים כי השניים עדיין לא עוברים לגור יחד. נוכחותו של יהושע במעמד זה מסמלת את עומק הקשר ביניהם, אך גם את הזהירות שבה הם מנווטים את מערכת היחסים שלהם, במיוחד כשמעורבים בה ילדים צעירים.

המצלמות של מאקו תפסו אותה מתרגשת ונלהבת, מצלמת ללא הרף את המשאית המובילה את חפציה לביתה החדש. התיעוד המקיף מרמז על תוכן עתידי שעשוי להגיע לעוקביה הרבים, אולי סדרת פוסטים על שיפוץ הבית החדש או טיפים למעבר דירה מוצלח.
בעוד שהמעבר עצמו מסמל התחלה חדשה עבור הראל וילדיה, הוא גם מעלה שאלות לגבי העתיד. האם בעתיד נראה את הראל ויהושע מאחדים את כתובותיהם? האם המעבר הזה הוא צעד ראשון לקראת חיים משותפים? רק הזמן יגיד, אך בינתיים נראה כי הראל מתמקדת ביצירת בית חם ואוהב לה ולילדיה, תוך שמירה על הקריירה המצליחה שלה ועל מערכת היחסים המתפתחת עם יהושע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי העלובה
    מעבר דירה 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני עוברת דירה. אני רוצה דירה יותר גדולה מהדירה המצ'וקמקת שאני תקועה בה. נמאס לי לחיות בקופסה קטנה.
    סגור