רכילות עסקית

ג'קי בן זקן חוגג יום מאושר: היכן רמי לוי התייצב עבורו?

אוראל בנו של איש העסקים המוכר ג'קי בן זקן, נשא לאישה את בחירת ליבו אתל בטקס מרהיב שהותיר את האורחים פעורי פה, בעלי רשת 'שיווק השקמה' כמו גם אביגדור ליברמן היו בין המוזמנים
מערכת ice |  1
ג'קי בן זקן (צילום אינסטגרם/ ג'קי בן זקן, shutterstock, unsplash)
במלון דיויד אינטרקונטיננטל התל אביבי התרחש ביום שישי האחרון אירוע שהפך במהרה לשיחת היום בקרב החוגים העסקיים והחברתיים של ישראל. אוראל בן זקן, סוכן שחקנים מוכר ובנו של איש העסקים הנודע ג'קי בן זקן, נשא לאישה את בחירת ליבו אתל בטקס מרהיב שהותיר את האורחים פעורי פה. החתונה, שנערכה בשיא עונת האירועים, הציבה רף חדש למה שניתן להשיג כשמשלבים אהבה, יצירתיות ומשאבים בלתי מוגבלים.
האווירה באירוע הייתה מחשמלת מהרגע הראשון, עם הזמר עמיר בניון מלווה את הזוג לחופה ברגעים מרגשים שריגשו את כל הנוכחים. לאורך האירוע, הופעות חיות של אמנים מובילים הרימו את האנרגיות ברחבת הריקודים, כשהאורחים נסחפים בשמחה ובריקודים סוערים.


על פי ONE, מה שהפך את האירוע לבלתי נשכח היה העיצוב המרהיב שהקיף את האורחים מכל עבר. פסלים אנושיים מדהימים, שנראו כאילו נלקחו היישר מסרט פנטזיה, היוו נקודת שיחה מרכזית ויצרו אווירה קסומה ובלתי שגרתית. כל פרט באירוע, מסידורי הפרחים ועד לעיצוב השולחנות, שיקף תשומת לב קפדנית לפרטים ורצון ליצור חוויה ויזואלית יוצאת דופן עבור האורחים.

רשימת המוזמנים הייתה מרשימה לא פחות מהעיצוב, וכללה שמות בולטים מעולם העסקים, הפוליטיקה והבידור. נוכחותם של אישים כמו רמי לוי, משה כחלון ואביגדור ליברמן הדגישה את מעמדה של משפחת בן זקן בצמרת החברה הישראלית. האח טום בן זקן, שהגיע עם אשתו רומי ובנם הקטן, הוסיף נופך משפחתי חם לאירוע. החתונה לא הייתה רק חגיגה של אהבה, אלא גם הצהרה על כוח, השפעה וקשרים בחברה הישראלית, כאשר כל אורח מהווה חלק מפסיפס מרתק של הצלחה ויוקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ורק אני
    חוני 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הגעתי לחתונה שלי עם פיג׳ו 205 ששכחתי לנקות .
    סגור