רכילות עסקית

מותג כלי הבית האהוב קרס: הוכרזה פשיטת רגל בשל חובות העתק

לאחר 78 שנה, אחד המותגים המוכרים בעולם שמוצריו נמצאים כמעט בכל בית, טאפרוור, הכריז על פשיטת רגל לאחר שקרס תחת החובות. בהנהלת החברה כשלו בניסיון למצוא מימון להפסדי הענק, עד שנאלצו להכריז על פשיטת הרגל
מערכת ice | 
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחד המותגים המוכרים בעולם שהפך למילת סלנג לכלי בית, טאפרוור, הוקם לפני 78 שנים על ידי ארל טאפר, כאשר מכאן השם שניתן למותג. טאפר רשם את כלי האוכל הגמישים הניתנים לסגירת וואקום כפטנט שלו, ומאז המותג ביצע דריסת רגל במקומות רבים ברחבי העולם ומכירותיו נסקו.
המותג טאפרוור הפך לשם דבר במהרה ובשנות ה-50 וה-60 כלי האוכל שמכרו היו כה גדולים ומפורסמים, עד כדי כך שאנשים בארצות הברית ערכו "מסיבות טאפרוור", כדי לקיים מכירה של אותם כלי בית לחברים ושכנים.
בשנים האחרונות, ככל הנראה לאור כניסתן של אתרי המכירות הרבים והתחרות הענקית שנוצרה בשוק כלי האוכל, טאפרוור מתמודדת עם ירידה משמעותית ועקבית במכירות שלה, עד כדי כך שהנהלת החברה פועלת רבות כדי להשיג מימון להפסדים הגדולים של החברה.
היום (רביעי) דווח ברשת BBC כי בהמשך לפרסומים אודות קריסתה של החברה וצבירת חובות עתק, בנוסף לכך שנכשלה בניסיון למצוא מימון להפסדים, החברה הגישה לבסוף לבית המשפט בקשה להכרזה על פשיטת רגל. זאת לאחר שמניית החברה צנחה בכ-50%, רק בשבוע האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה