רכילות עסקית

המיליארדר הישראלי חושף: "אנשים מכוערים וצבועים, אמירות אנטישמיות"

איש העסקים הישראלי, המיליארדר מייסד טאבולה אדם סינגולדה, חשף בביקור בישראל חלק ממה שעבר מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל: "גילינו מי האנשים הצבועים והמכוערים. קולגות שלנו שפתאום השמיעו אמירות אנטישמיות מנותקות". במחווה מרגשת העלה לבמה את אביו, הגיטריסט האגדי אבי סינגולדה, לביצוע שיר מרגש | צפו:
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה (צילום יחצ)
המיליארדר הישראלי, אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה המצליחה, חשף בכנס אתמול (שלישי) על חוויותיו כישראלי בארה"ב באז פרוץ מלחמת חרבות ברזל: " גילינו מי האנשים הצבועים והמכוערים".
מדובר בכנס  ה-JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, שם בפאנל המסכם של הסשן הראשון, השתתפו אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, וריד ריימן, שותף בקרן הפרייבט אקוויטי אפולו, מבעלי Yahoo.
ריד ריימן, יהודי בעצמו אמר: "הדבר החיובי היחיד שיצא מה-7 באוקטובר זה החיבור בין יהדות התפוצות לישראל. לפני האירועים המזעזעים האלה, לא היה לי כל קשר לישראל. בשנה החולפת כבר הייתי פה 3 פעמים. אתה כבר לא יכול להיות יהודי שלא אכפת לו מישראל. אני מרגיש את זה גם בקרב החברים שלי, אנחנו מרגישים מחוברים מאי פעם, וזה לא היה כך לפני".
סינגולדה דיבר על חוויותיו כישראלי בארצות הברית ואמר: "עברתי לארה"ב לפני 15 שנה, ולהיות ישראלי בניו יורק היה יתרון גדול. להיות ישראלי זה כמו כוח על שיש לך, אתה מביא משהו מיוחד וכולם יודעים את זה. היינו חצופים, חשבנו שאנחנו יודעים הכל. אבל באותה נשימה הבאנו לחדרים יכולת לבנות מערכות יחסים עמוקות. מאז ה-7.10 ראינו שני תהליכים: גילינו מי האנשים הצבועים והמכוערים. קולגות שלנו שפתאום השמיעו אמירות אנטישמיות מנותקות. ומנגד, גילינו את פרצופם היפה של שותפים אמיתיים, עמיתי ישראל, שעמדו לצדנו כל הדרך".
סינגולדה הפתיע את משתתפי הכנס והזמין לבמה את אביו, הגיטריסט האגדי אבי סינגולדה לבמה. סינגולדה האב ביצע לקהל את השיר האופטימי Here comes the sun.
 
באדיבות המצלם.
טאבולה, ענקית שירותי הפרסום באינטרנט, פרסמה בתחילת החודש שעבר, את נתוניה הכספיים לרבעון השני של שנת 2024. חברת ניהול שירותי הפרסום באינטרנט רשמה תוצאות טובות למדי, שהביאו לזינוק נאה של המניה. הכנסות טאבולה עמדו על 428.2 מיליון דולר ברבעון השני, צמיחה של 29% מול הרבעון המקביל.
כחודש לפני, חתמה טאבולה על עסקה משמעותית  עם חברת אפל לפרסום מקורי באפליקציות Apple News ו-Apple Stocks.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה