רכילות עסקית

200 מיליון דולר? לא תודה: הזמרת סירבה לעסקה עצומה

זמרת הענק והכוכבת הבינלאומית, אדל, סירבה לאחרונה לעסקה גדולה שהגיעה מהמזרח ובעצם אמרה לא ללא ל-200 מיליון דולר. מה הסיבה?
מערכת ice |  1
אדל (צילום shutterstock)
הזמרת האהובה שיצרה לעצמה עם השנים קהל מעריצים עצום ברחבי העולם, אדל, היממה את מעריציה כאשר בישרה על הפסקת ההופעות שלה לזמן מה, בו היא רוצה להירגע ולנוח מההופעות התכופות שהיא מקיימת.
כזכור, כאשר הופיעה אדל במינכן היא בישרה למעריציה על הפסקת ההופעות, בתום הסיבוב הגדול שביצעה, בנובמבר האחרון. הצהרתה של אדל יצרה גל ביקוש אדיר לכרטיסים להופעותיה, שגם כך הביקוש אליהם גבוה. לא פעם שברה הזמרת האהובה שיאים רבים, ועם השנים אספה קהל מעריצים ענק ברחבי העולם.
לאחר הודעתה של אדל, מחירי הכרטיסים ל-10 הופעותיה האחרונות בלאס וגאס זינקו מטווח של 400 עד אלף דולר, למחירים אסטרונומיים שהגיעו עד 18,000 דולר לכרטיס להופעה בודדת.
כעת נודע כי אדל סירבה להצעה מפתה מאד שהגיעה מאסיה, כך על פי דיווח של הדיילי מייל. בדיווח נאמר כי הגיעה הצעה מסין לסיבוב הופעות עולמי נוסף, במהלכו היא תשהה באחד היעדים החשקים שיש לסין להציע, מקאו.

כאמור, היא סירבה להצעה שבה, על פי הדיווח, הוצע לאדל כ-200 מיליון דולר. אך היא דבקה בהחלטתה כפי שהודיעה בהופעה במינכן, ואף הרחיבה ואמרה כי היא רוצה לבלות יותר זמן בבית ולעסוק במשפחתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להאמין!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים עם כבוד עצמי,רק להוכיח שכסף לא מצליח לקנות הכל!!!!
    סגור