רכילות עסקית

מדוע אילון מאסק רשם את החברה "ארצות הברית של אמריקה בע"מ"?

המיליארדר רשם באחרונה שתי חברות חדשות, "ארצות הברית של אמריקה בע"מ" ו"קבוצת אמריקה", שפעילותן העסקית לא הובהרה. כתובתה של "קבוצת אמריקה" זהה לחברות אחרות של מאסק
שרון בירקמן | 
אילון מאסק (צילום X/ elonmusk)
מנכ"ל טסלה ו-SpaceX אילון מאסק רשם באחרונה שתי חברות חדשות העשויות להעיד על מעורבותו העמוקה בפוליטיקה האמריקאית, כך מדווח פורבס. החברות, "ארצות הברית של אמריקה בע"מ" ו-"Group America LLC", נרשמו בטקסס. מטרתן עדיין לא נחשפה. חברה "ארצות הברית של אמריקה בע"מ" מופיעה כחברת החזקות שמאסק הוא המנהל היחיד שלה. החברה רשומה גם כמנהלת של החברה השנייה, "Group America LLC", החולקת כתובת עם מספר חברות אחרות של מאסק, כולל Musk Ventures. 
מאסק, בעלי הרשת החברתית X, תומך באופן פומבי במועמדותו של דונלד טראמפ לנשיאות והוא אחד התורמים הבולטים לקמפיין של טראמפ. הסכום הכולל שתרם  ל-America PAC, ועדת הפעולה הפוליטית התומכת בטראמפ, מוערך בכ-75 מיליון דולר. על פי הדיווח בפורבס, מאסק גם תורם לקמפיינים שמרניים אחרים באמצעות חברות (LLCs), פרקטיקה המאפשרת לו להסתיר את זהותו. 
בחודש שעבר הודיע מאסק שיהיה מוכן לעמוד בחינם בראש ועדת יעילות ממשלתית. הוא צייץ את ראשי התיבות D.O.G.E - Department of Government Efficiency, בהשראת מטבע הקריפטו האהוב עליו, דוג'קוין. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה