רכילות עסקית

הארי ומייגן בוסים קשים? לא מצליחים למצוא מנכ"ל למיזם החדש

מייגן הודיעה בחודש מרץ על השקת מותג לייף סטייל חדש שיציע מוצרים לבית ולמטבח. המיזם בינתיים תקוע. 18 עובדים עזבו את המיזם והיא מתקשה לגייס מנכ"ל. מייגן והארי נחשבים למעסיקים תובעניים במיוחד
שרון בירקמן | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל, 43, הודיעה בחודש מרץ השנה על השקת מותג לייף סטייל בשם American Riviera Orchard, אבל בינתיים מתקשה להתניע את ההשקה. מגזין Closer מדווח כי קרוב לעשרים עובדים עזבו את המותג בחודשים האחרונים ומרקל עדיין מתקשה למצוא מנכ"ל לחברה. עד כה טרם שוחררו מוצרים ואין פרטים על תאריך השקה.
American Riviera Orchard הוא מותג לייף סטייל שיציע מגוון של מוצרים לבית ולמטבח, כמו כלי אוכל, בקבוקי יין, מגבות מטבח, ריבות וממרחים. באפריל השנה מייגן שלחה לקבוצת סלבריטאים צנצנות ריבה, ביסקוויטים לכלבים ויינות ויצרה באזז תקשורתי ועניין סביב המותג, אבל מאז שום דבר לא זז והמוצרים עדיין אינם זמינים לציבור הרחב. "אולי היא עדיין מחפשת משקיעים", אמרה אסטרטגית מותגים לסאן הבריטי. "אם המותג יימכר ישירות לצרכן, יהיה צורך בתקציב שיווק משמעותי.”
המותג שואב השראה מהעיר סנטה ברברה שבקליפורניה, "הריביירה האמריקאית", מקום מגוריהם של מייגן והארי וילדיהם.

הארי ומייגן נחשבים למעסיקים תובעניים במיוחד; בחודשים האחרונים עזבו 18 עובדים את המיזם; ראש הצוות של בני הזוג, ג'וש קטלר, עזב את תפקידו לאחר שלושה חודשים בל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה