רכילות עסקית

מנכ"ל בזק במהלך מרגש למשפחות השכולות: "שיא במספר המתנדבים"

ענקית התקשורת בזק, בחיבור כבר עשור עם עמותת "אור למשפחות", הפועלת בתמיכה ועזרה למשפחות השכולות, ומאות עובדי בזק נרתמו לאריזות לחג ואף יגיעו לבתי המשפחות. יו"ר העמותה, עירית אורן גונדרס: "העשייה נותנת כוח", מנכ"ל בזק ניר דוד: "מודים על האפשרות לקחת חלק בפעילות החשובה"
מערכת ice | 
מנכ"ל בזק ניר דוד ויו"ר העמותה (צילום יחצ)
מאות עובדי בזק בשיתוף עם עמותת אור למשפחות ארזו השבוע 2,200 אריזות חג מלאות אהבה למשפחות השכולות. זאת השנה ה-10 שחברת בזק נרתמת לעמותה בפרויקט המרגש.
במסגרת הפרויקט, חברי העמותה ועובדי חברת בזק, יגיעו לבתי המשפחות לקראת החג כדי לחבק ולומר להן: "אנחנו לא שוכחים את משפחות הגיבורים".

 עובדי בזק ובחרי עמותת "אור למשפחות" באריזות לחג עבור המשפחות. צילום: יחצ
עמותת "אור למשפחות" הוקמה בשנת 2008 על ידי עירית אורן גונדרס המכהנת כיו"ר העמותה. העמותה עוסקת בתמיכה ועזרה למשפחות ששכלו את ילדיהם בשירות צבאי ובפעולות טרור. מאז פרוץ המלחמה, נוספו לעמותה מאות משפחות שכולות, ופעילות העמותה פעמים גם משמעותית וקריטית עבור אלו שאיבדו את היקר להן מכל.
מנכ״ל בזק ניר דוד הוסיף: "החיבור ארוך השנים בין בזק לבין עמותת 'אור למשפחות' הוא מקור גאווה עבורנו ואנו מודים על האפשרות לקחת חלק בפעילות החשובה והמרגשת גם בשנה המורכבת הזו, עם שיא במספר המתנדבים. בימים הקרובים יפגשו עובדינו את אלפי המשפחות השכולות ויעניקו להם את החיבוק של עם ישראל במה שמדגיש שכוחנו באחדותנו".
יו״ר עמותת אור למשפחות, עירית אורן גונדרס מסרה לאחר הפעילות המשותפת עם בזק: "כמדי שנה ובכל ימות השנה, אנו מחבקים את משפחות הבנים והבנות שבזכותם אנו חיים פה. מאז השבת השחורה, נוספו לעמותה למעלה מ-720 משפחות. העשייה נותנת כוח".

אייל קמטיק, סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בבזק עם יו"ר העמותה ומנכ"ל בזק. צילום: יחצ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה