רכילות עסקית

רוני מאנה כבר לא נגד הגרושה? "טוב שלא כתבתם שנלך להאג"

לאחר שעקץ את ג'ני צ'רוואני גרושתו על הריאיון החושפני שהעניקה למאקו וטען שהיא רוצה לקדם פורמולות לשיער על הגב שלו, רוני מאנה מבצע תפנית. על הכוונת: התקשורת שעסוקה בשניים ולא בחטופים

מערכת ice | 
רוני מאנה (צילום אור גפן)
הריאיון החשוף שהעניקה הדוגמנית ג'ני צ'רוואני למגזין סוף השבוע האחרון של מאקו ממשיך לעורר תגובות. צ'רוואני, שהתייחסה בכתבה לחיי הנישואים שלה לרוני מאנה שהסתיימו כעבור 14 שנים משותפות ושתי ילדות, טענה בין היתר שפער הגילים של 24 שנים בין השניים הוא משהו שהיה בלתי ניתן להדביק.
"כשיש פער גילים גדול בין בני זוג, תמיד אחד יהיה חזק יותר מהשני, מהמקום של הניסיון. תמיד הוא יהיה צעד אחד לפנייך וזה יוצר פער", ענתה לכתבת.
מי שהגיב מיד לדברים בעקיצה נגד גרושתו הוא איש העסקים רוני מאנה שידוע בפליטות הפה החריפות שלו. מאנה העלה לרשת החברתית ראיון עבר של צ'רוואני בו היא טוענת שיש בין השניים איזון למרות פער הגילים והוסיף כיתוב: "עכשיו תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת. פעם הבאה שתרצי לקדם פורמולות לשיער, תבקשי ואחבר אותך בכיף".
מקורבים למאנה אף טענו שצ'רוואני קיבלה מהמיליונר דירה יקרת ערך ומזונות בתנאי שלא תדבר פומבית על העבר בין השניים והוסיפו שלמאנה נמאס שצ'רוואני שופכת את דמו בתקשורת ומשקרת, לדבריהם.
אלא שכעת מתבררת עוד תפנית מפתיעה בעלילה כאשר מאנה מעלה עוד פוסט ומפנה את האצבע המאשימה דווקא לתקשורת שפרסמה את הסיפור: "טוב שלא כתבתם שנלך להאג. הילדות בחו"ל יחד איתה ומאחל להם שייהנו ויעשו חיים. אמן הכותרות הבאות בתקשורת תהיינה על שחרור חטופים, סיפור ראוי הרבה יותר לעסוק בו יום וליל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה