רכילות עסקית

רוני מאנה מתפוצץ על גרושתו: "פעם הבאה שתרצי לקדם"

מאנה החליט לעקוץ והעלה את הראיון של ג'ני צרוואני מהעבר שסותר את הטענות: "אחרי כל כך הרבה זמן יש איזון (בפער הגילאים), גם במעמד בתוך הבית". הוא גם הוסיף על כך: "עכשיו תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת, פעם הבאה שתרצי לקדם פורמולות לשיער, תבקשי ואחבר אותך בכייף"
מערכת ice |  1
רוני מאנה (צילום אינסטגרם)
לפני לא יותר מדי זמן, איש העסקים רוני מאנה ואשתו לשעבר ג'ני צ'רוואני החליטו להתגרש אחרי 14 שנות נישואין בהן הביאו לעולם שתי בנות יחד, אחרי גירושים מכוערים, השניים הגיעו לגישור וניסו להוציא ממנו דרך חדשה, אבל נראה ששוב העקיצות בין הצדדים חוזרות.
צ'ראווני גרמה שוב לבעיות בין השניים לצוף כששיתפה לאחרונה מה הוביל לגירושים: "מי שהייתי בגיל 24 כשהתחלנו להיות יחד הייתה שונה ממי שהייתי בגיל 30, פלוס שתי ילדות. כשאני השתניתי והדרישות שלי השתנו, נהיה פער. צריך להוסיף לזה פער גילאים גדול מאוד, של 24 שנים בינינו וזה כבר משהו שהיה בלתי אפשרי להדביק".

מאנה החליט לעקוץ והעלה את הראיון שלה מהעבר שסותר את הטענות: "אחרי כל כך הרבה זמן יש איזון (בפער הגילאים), גם במעמד בתוך הבית". הוא גם הוסיף על כך: "עכשיו תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת".
בשל העובדה שצ'ראווני התראיינה לקראת השקת סדרת הפורמולה לשיער שלה ועל כן החליט לעקוץ אותה כשדיברה עליו ועל חייהם האישיים: "פעם הבאה שתרצי לקדם פורמולות לשיער, תבקשי ואחבר אותך בכייף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוני מנה הכסף עיוור אותו כמו הקינאה , התאווה והכבוד (ל"ת)
    בועז 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור