רכילות עסקית

בעלי הוט והערוץ החדש בישראל חוגג: השקעת ענק במיליארד דולר

איש העסקים הישראלי צרפתי זוכה לאמון ענק מהקרן ADQ מאבו דאבי, שהחליטה להשקיע לא פחות ממיליארד דולר באחד מעסקיו הנוספים
מערכת ice | 
פטריק דרהי (צילום יורי סקוירסקי, רמי זרנגר, יחצ)
ערוץ הטלוויזיה החדש שנפתח לאחרונה בישראל בקול תרועה רמה, החל את שידוריו ונראה שיחסית, בערוץ יכולים להיות מרוצים מהפתיחה. כזכור, לערוץ גויסו כמה ממיטב העיתונאים בישראל, במה שהפך להיות "מסע רכישות" של הבעלים, פטריק דרהי.
צבי יחזקאלי, יוסי יהושוע, מירי מיכאלי, נוה דרומי, אורן וייגנפלד, אורי קואל וניב גלבוע הם רק חלק מהשמות שהצטרפו לערוץ החדש. הבעלים של הערוץ, פטריק דרהי שהוא גם הבעלים של הוט, הוא אחד מאנשי העסקים הפעילים ביותר לאחרונה וכעת, נודע על עסקת ענק חדשה שתיכנס לרזומה שלו.
קרן ADQ מאבו דאבי החליטה להשקיע לא פחות ממיליארד דולר בעסק הצומח של דרהי, בית מכירות הפומביות סותבי'ס (Sotheby's), שנחשב לאחד ממתווכי פריטי האספנות הגדולים בעולם. על פי הוול סטריט ג'ורנל, פטריק דרהי ינפיק מניות לטובת העסקה, ואף יזרים כספים מכיסו לחברה.

רק לאחרונה קיים בית המכירות הפומביות את אחד המכירות הגדולות והמסקרנות בעולם הספורט, כאשר במכירה פומבית שעסקה בפריטי אספנות ספורט, נמכרה הארונית מחדר ההלבשה של אגדת הכדורסל ואחד מהכוכבים הגדולים בהיסטוריה של ליגת ה-NBA, קובי בראיינט.
 
הארונית המדוברת של בראיינט, גרפה במכירה הפומבית המיוחדת סכום עתק, של לא פחות מ-2.9 מיליון דולר, כאשר הפריט נחשב ליחיד במינו ואף לא נודע על ארונית של ספורטאי נוסף בהיסטוריה שנמכרה במכירה פומבית, ובטח לא בסכומים כאלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה