תיירות

מי אחראי לביטול הטיסות? חברת התעופה בקרב מול ענקית ההייטק

דלתא איירליינס טוענת לנזקים של כ-500 מיליון דולר, בעקבות אלפי ביטולי טיסות שלטענתה נאלצה לעשות בעקבות התקלה העולמית בחברת קראודסטרייק. לאחרונה נודע כי לקוחות דלתא החליטו לתבוע אותה על הביטולים וכעת הקרב בין דלתא לקראודסטרייק עולה שלה ולא מן הנמנע כי בקרוב יגיע לבית המשפט
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
הקובץ הפגום של חברת קראודסטרייק, יצר בהלה ברחבי העולם בסדר גודל שטרם נראה. באחד מעדכוני התוכנה של החברה, אותו קובץ פגום גרם לנפילתם של לא פחות מ-8 מיליון מחשבים ברחבי העולם, כאשר חלקם משויכים לגופים, ארגונים וחברות ענק.
נפילת המחשבים גרמה לשיבושים בתשתיות רבות ברחבי העולם, כאשר את הכותרות תפסו בעיקר שדות תעופה במספר מקומות שכמעט והשביתו לחלוטין את עבודתם, בנוסף לחברות תעופה רבות שנאלצו לבטל מספר רב של טיסות.
כמובן שעם הכאוס שנוצר, הגיעו גם נזקים כספיים רבים לאותם חברות וארגונים שאיבדו את יכולות הניהול והבקרה שלהם. אחת החברות שטוענת לנזקים של כ-500 מיליון דולר, בעקבות אלפי ביטולי טיסות שלטענתה נאלצה לעשות בעקבות התקלה, היא ענקית התעופה דלתא איירליינס. 
בדלתא טוענים כי הרשלנות שגרמה לתקלה בחברת קראודסטרריק, הפכה חמורה אף יותר כאשר בדלתא ניסו לקבל עזרה מקראודסטרייק עם פרוץ התקלה, אך טוענים כי בקראודסטרייק לא התקבל מענה ראוי שגרם לבסוף לביטולים. 
בחברת קראודסטרייק יצאו נגד ההצהרות והטענות שלדלתא, ואמרו כי דווקא כן הציעו עזרה ואף צוותים של החברה עבדו עם צוותי דלתא תוך מספר שעות מפרוץ התקלה, במטרה להביא לסיומה.
כזכור, הסכסוך עלה שלב כאשר דלתא החליטה לשלוח הודעה לעורכי דינה, שיתחילו להכין את המסמכים לבית המשפט מאחר ובכוונתם לתבוע פיצויים על הנזקים שנגרמו לה, עם ביטולן של אלפי טיסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה