רכילות עסקית

מהפכת אבטחת המידע: זה האירוע האסטרטגי שערכה פרטנר עסקים

פרטנר עסקים קיימה פורום לקוחות אקסקלוסיבי במרכז החדשנות של צ'ק פוינט בתל אביב. המפגש הייחודי עסק בפתרונות המתקדמים ביותר בתחום אבטחת המידע. עומרי יעקב, מהנדס אבטחת מידע בצ'ק פוינט דיבר על פתרון Harmony פתרון אבטחת מידע חדשני המספק הגנה בשלושה מעגלי האבטחה
מערכת ice | 
אירוע הלקוחות שערכה פרטנר עסקים במרכז החדשנות של צ'ק פוינט (צילום יח"צ)
פרטנר עסקים קיימה פורום לקוחות אקסקלוסיבי במרכז החדשנות של צ'ק פוינט בתל אביב. המפגש הייחודי עסק בפתרונות המתקדמים ביותר בתחום אבטחת המידע, שמשתכלל ומתקדם בקצב מסחרר והשינויים המהירים מחייבים להיות עם היד על הדופק, לקרוא את המפה ולספק ללקוחות את הפתרונות המתקדמים והחדשנים ביותר.
את המפגש פתחה אסיה אושרי, מנהלת אגף לקוחות אסטרטגיים בפרטנר והציגה את השינויים וההתפתחויות מרחיקות הלכת שפרטנר עסקים עורכת בתקופה האחרונה לטובת לקוחותיה והפעילות העסקית בכללותה. יגאל גלעדי סמנכ"ל ההנדסה בפרטנר הציג את מהפכת הרשת הפרטית – Private 5G רשת סלולארית ייעודית ומופרדת מרשתות ציבוריות המשנה את כללי המשחק של אבטחת המידע.
הרשת הפרטית מקנה יכולות אבטחת מידע מתקדמות לכל המכשירים שהיא מכסה ומנתקת את התלות של הארגון ברשתות המשותפות. את המפגש חתם רועי שרביט, מנהל מחלקת פתרונות האינטגרציה המתקדמים, שירותי גיבוי הענן ורשת הסיבים של פרטנר שעוצרת מתקפות סייבר טרם חדירתם לישראל.

אירוע הלקוחות שערכה פרטנר עסקים במרכז החדשנות של צ'ק פוינט (צילום: יח"צ)
הדיון סביב הפתרון העלה שאלות אקטואליות רבות בנושא ההתמודדות עם איומי אבטחת מידע איתם מתמודדים מנהלי מערכות המידע בארגונים. אלון סלע, מנהל שותפים ישראל בצ'ק פוינט,  הציג את הפעילות הענפה והחזון של צ'ק פוינט והציג את השילוב של יכולות AI בפתרונות שהם מספקים.
עומרי יעקב, מהנדס אבטחת מידע בצ'ק פוינט דיבר על פתרון Harmony פתרון אבטחת מידע חדשני המספק הגנה בשלושה מעגלי האבטחה: נקודות הקצה וכל תחנות העבודה בארגון, תיבות דוא"ל והגנה על מכשירים סלולריים ברשת מפני מתקפות פישינג, רשתות  wifiפרוצות ואפליקציות זדוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה