רכילות עסקית

מדהים: המיליארדר הישראלי שגר בדירת שותפים - ונוסע באוטובוס

הונו האישי של מנכ"ל וויז אסף רפפורט עמד על 1.2 מיליארד דולר עוד לפני העסקה המסתמנת של רכישת החברה ע"י גוגל ב-23 מיליארד דולר. אז איך שהוא גר באותה דירה שכורה ישנה כבר יותר מעשר שנים ואפילו לא מחזיק רכב?
מערכת ice | 
מימין: מייסד שותף וסמנכ״ל מחקר ופיתוח, רועי רזניק; מייסד שותף וסמנכ״ל טכנולוגיה, עמי לוטבק; מייסד שותף והמנכ״ל, אסף רפפורט; מייסד שותף וסמנכ״ל מוצר, ינון קוסטיקה (צילום אבישג שאר-ישוב)
אסף רפפורט, 41, הפך בשבוע האחרון לאחד האנשים המפורסמים בישראל כמי שעומד בחזית המייסדים של חברת אבטחת הסייבר WIZ, שלפי פרסומים עשויה להימכר לחברת גוגל בסכום שיא של 23 מיליארד דולר. אם אכן כך יקרה, תהיה זו העסקה היקרה בתולדות גוגל, וגם האקזיט הישראלי הגדול בתולדות המדינה.
אבל רפפורט, שעוד לפני העסקה נחשב לאחד מעשירי ישראל, נותר צנוע בחייו האישיים, גר בדירה שכורה ישנה בתל אביב, ואינו מחזיק כלל רכב. הוא מתנייד באוטובוסים ומוניות ולעיתים הולך לעבודה ברגל.
בשנת 2012 היה רפפורט אחד מארבעת המייסדים של חברת הסטארט אפ "אדאלום", שפיתחה מערכת לניטור ואבטחה של שימושים ארגוניים בתוכנות מקוונות, וכבר לאחר שלוש שנים נמכרה לענקית מיקרוסופט תמורת 320 מיליון דולר. רפפורט התמנה למנהל חטיבת האבטחה בענן של מיקרוסופט, ובינואר 2018 מונה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח וניהל 1,500 עובדים. 
בדצמבר 2019 הודיע רפפורט על פרישתו ממיקרוסופט לשם הקמת חברת הסטארט אפ וויז, וב-2020 ייסד אותה יחד עם עמי לוטבק, רועי רזניק וינון קוסטיקה, חבריו עמם הקים גם את אדאלום. 
נכון להיום, עוד טרם העסקה, שוויו המוערך של אסף רפפורט עומד על כ-1.2 מיליארד דולר. מאחר וכל אחד מארבעת המייסדים מחזיק בכ-10% בחברה, אם תתקיים הוא צפוי ליהנות לפחות מרווח נוסף של 2.3 מיליארד דולר (לפני מסים).

בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, סיפרה שירלי הרמן, חברת ילדות של רפפורט כי הוא מתגורר בלמעלה מעשר השנים האחרונות באותה דירה שכורה בבניין ישן במרכז תל אביב, בה התגורר בתחילה עם שותפים והיום יחד עם בן זוגו. יחד עם זאת, הוא כן אוהב ליהנות מטיסות בביזנס לחו"ל ומהכרטיסים הכי טובים להופעות ברחבי העולם. דירת פאר עם בריכה? מסתבר שזה לא מה שמדבר אל אחד האנשים העשירים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה