רכילות עסקית

נוחי דנקר בקאמבק מפתיע: איפה הופיע אחרי 9 שנים?

לאחר תשע שנות היעדרות, דנקנר שב לחצרו של הרב איפרגן, מהלך שעורר עניין רב בקרב המשתתפים הרבים באירוע שהתקיים באולמי "דניאל" בנתיבות, נוכחותו של דנקנר משכה תשומת לב מיוחדת, כאשר זכה לחיבוקים ולקבלת פנים נלהבת מצד הנוכחים
מערכת ice | 
נוחי דנקנר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אירוע ההילולה השנתית של הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן מנתיבות", הפך השבוע לזירת התרחשות דרמטית עם הופעתו המפתיעה של איש העסקים נוחי דנקנר. לאחר תשע שנות היעדרות, דנקנר שב לחצרו של הרב איפרגן, מהלך שעורר עניין רב בקרב המשתתפים הרבים באירוע שהתקיים באולמי "דניאל" בנתיבות.
על פי TMI, האולם היה גדוש באלפי חסידים ותומכים, שהגיעו לחלוק כבוד לרב איפרגן ולהשתתף בהילולה המסורתית. האווירה הייתה חגיגית ומרוממת, כאשר עשרות אישי ציבור, ביניהם חברי כנסת, שרים ורבנים בכירים, זכו לקבלת פנים חמה מהרב.

נוכחותו של דנקנר משכה תשומת לב מיוחדת, כאשר זכה לחיבוקים ולקבלת פנים נלהבת מצד הנוכחים. חזרתו לחצר הרב לאחר שנים של נתק סימלה עבור רבים מומנט של פיוס והתחדשות, והעניקה לאירוע משמעות נוספת מעבר לחגיגות הרגילות.
בין האורחים הבולטים נצפו השרים יעקב מרגי ויואב בן צור, לצד חברי כנסת רבים כמו בועז ביסמוט, אלמוג כהן, אביחי בוארון, אליהו רביבו, משה אבוטבול, קטי שטרית ואתי עטיה. נוכחותם של אישים אלה הדגישה את חשיבותו של האירוע בזירה הציבורית והפוליטית.
האירוע כלל גם נוכחות רבנית מכובדת, כאשר הרב הראשי היוצא, הרב דוד לאו, ורבה של רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא, היו בין המשתתפים. נוכחותם של רבנים אלה הוסיפה ממד רוחני עמוק לאירוע, המשלב בין מסורת, רוחניות ומעורבות חברתית-פוליטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה