רכילות עסקית

אסי ישראלוף במהפכה ענקית בקריירה: זה מה שעשה לראשונה

אחרי שכבש את המדינה עם הלהיטים "למה זה נגמר", "לך עם האמת שלך", "בחלומות שלנו" ועוד – עדן מאירי מוציא סינגל ראשון מאלבום חדש תחת ניהולו של אסי ישראלוף, שעושה זאת לראשונה
מערכת ice | 
אסי ישראלוף (צילום אינסטגרם)
לראשונה בקריירה שלו כשחקן, קומיקאי, מנחה ומוזיקאי - אסי ישראלוף מתחיל לנהל אומנים ולקח תחת חסותו את הזמר עם הקול המרגש, עדן מאירי. ישראלוף ומאירי, יחד עם ליעם חכמון, עומרי דהאן ואלירן אליהו, כתבו והלחינו את השיר "ירושלם" שכל כולו מוקדש לעיר בה גדל וחי כל חייו עדן, ירושלים בירת ישראל.
הסינגל החדש נכתב ממש לפני חודשיים והוא מגולל את הניסיונות הרבים של עדן לעזוב את ירושלים עיר מולדתו, לצאת לתל אביב לעיר הגדולה, ואיך תמיד בסוף הוא חוזר הביתה לעיר שהוא כל-כך אוהב.
 
השיר מעביר אותך מסע וחוויה של קשת של רגשות. הוא מתחיל שקט ולאט לאט הוא נבנה, הקצב נכנס עד שלבסוף הוא חוזר שוב להיות שקט ומגיעים הפסוקים מהתנ"ך על ירושלים: "על חומותייך עיר דוד אני הפקדתי שומרים". "בלב שלם, ירושלם, אם לא אזכרכי".
אלבומו הרביעי של עדן "מה עם השירים" יצא בספטמבר האחרון, חודש לפני שהחלה המלחמה וכעת, רגע לפני שיחגוג יום הולדת 24, הוא משיק את אלבומו החמישי.
עדן מאירי סיפר בהתרגשות: "כתבנו את "ירושלם" על המסע האישי שלי ואני בטוח שהוא גם יעביר את כל מי ששומע אותו מסע של רגשות. אני מקווה שהשיר הזה יצליח לרומם את המצב רוח של העם ויעשה טוב לאנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה