רכילות עסקית

כתב חדשות 13 הפתיע את התעשיינים: "כתף אל כתף במאבק לתקומת האזור"

המועדון העסקי למנהלים בכירים בתעשייה הדרומית התארח בעמותת "עדן" בקיבוץ דורות. מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים הזמין למפגש את עיתונאי ערוץ 13 ותושב זיקים אלמוג בוקר, שסיפר לבכירים מנקודת מבטו האישית על "הקרב על הבית". מנהלת המרחב דנה שדה אופיר: "לבכירי החברות היצרניות תפקיד מוביל בתקומת הדרום"
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
המועדון העסקי למנהלים בכירים בתעשייה הדרומית התארח בעמותת "עדן" בקיבוץ דורות, המתמחה בסיוע לנפגעי טראומה ונשים ופועלת בעוטף משנת 1997. עשרות התעשיינים שהגיעו לאירוע צפו בתערוכה "נשים מספרות מלחמה", הנותנת במה לסיפורן של נשים מאירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.  
מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים הזמין למפגש את עיתונאי ערוץ 13 ותושב זיקים אלמוג בוקר, שסיפר לבכירים מנקודת מבטו האישית על "הקרב על הבית״. בוקר שיתף שבועיים לאחר ה-7 באוקטובר כי הוא מתמודד בעצמו עם רגשות קשים על רקע האובדן של חברים רבים ב-7 באוקטובר וחוסר האונים בפנייה לקבלת עזרה מכוחות הביטחון וההצלה. בוקר אף שיתף כי כתושב העוטף הוא מתמודד עם חרדה בחמש השנים האחרונות וחזר לטיפול פסיכולוגי בעקבות המלחמה, חשיפה שסייעה לישראלים רבים לגשת לקבל עזרה בעצמם.  

דנה שדה אופיר, אברהם מימון ואלמוג בוקר (צילום: יח"צ)
"התעשייה בדרום מעסיקה אלפי עובדים והתאחדות התעשיינים מאמינה שלבכירי החברות היצרניות תפקיד חשוב ומוביל בתקומת הדרום והעוטף וכן בהתמודדות הקולקטיבית על הטראומה של ה-7 באוקטובר", אמרה דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. "אני מודה לעמותת עדן ולאלמוג על עבודת הקודש שהם עושים עבור נשות ואנשי העוטף ויודעת שהם תמיד ימצאו את תעשייני הדרום לצידם כתף אל כתף במאבק לתקומת האזור".  

הקרב על הבית. בוקר פוגש את תעשייני הדרום (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה