קריירה ולימודים

"מנהלות רבות מתמודדות עם אתגרי המלחמה, בחייהן האישיים והמקצועיים"

בכירות בתעשייה ובחברות היצרנית באזור התכנסו לדון בכוחו של ניהול אמפתי בימי משבר. האירוע התקיים במסגרת קהילת "נשים בתעשייה הדרומית" של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. המנהלת דנה שדה אופיר: "אבל, אובדן וחשש פקדו את הקהילה בדרום כולה"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ ג'מאל עוואד, אייל מרגולין)
במרכז המבקרים על שם אלי הורוביץ לכימיה, תעשייה וקיימות הממוקם באזור התעשייה נאות חובב התכנסו מנכ"ליות ומנהלות מהחברות היצרניות בדרום, החברות בקהילת "נשים בתעשייה" הדרומית של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. מנהיגות נשית הוכיחה את עצמה כאפקטיבית בניהול משברים ברחבי העולם לאורך ההיסטוריה.
גם בימים אלו נשים מאיישות משרות מפתח רבות בחברות יצרניות המהוות את עמוד השדרה הכלכלי בדרום הארץ ומובילות את אותן חברות בימים מורכבים הן עבור העובדים והן בהיבטים מאקרו-כלכליים המלווים את המלחמה. הכינוס הנוכחי של הקהילה הוקדש לסוגיות של ניהול בימי משבר. את המפגש הובילו דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים ודניאלה ברקוביץ' מנהלת המפעל הפרמצבטי פיברו נאות חובב.

פלטפורמה לשיתוף ידע, למידה וצמיחה אישית ומקצועית. קהילת "נשים בתעשייה" בדרום (צילום: התאחדות התעשיינים)
הנואמת המרכזית באירוע הייתה ד"ר ליאת יקיר וההרצאה עסקה בכוח של ניהול אמפתי בימי משבר. עובדים רבים בתעשייה בדרום מתמודדים כיום עם רמות גבוהות של סטרט והמפגש נועד להעניק כלים למנהלות לניהול סטרס ושמירה על מערכות יחסים בארגון ששומרות על החוסן הארגוני.
קהילת נשים בתעשייה הדרומית הוקמה על מנת להוות פלטפורמה לשיתוף ידע, למידה וצמיחה אישית ומקצועית וכן קידום מדיניות המעודדת נשים להשתלב בתעשייה ומאפשרת להן להתקדם לעמדות מפתח. דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, מסרה: "נשים מוכשרות ניצבות בעמדות השפעה מרכזיות במשק ואנו במרחב דרום של התאחדות התעשיינים עומלים לאורך השנה להעמיד לרשותן כלים ופלטפורמות לשיתוף ידע, במטרה לסייע להן להצמיח את חברותיהן ואת המשק כולו".

"נשים מוכשרות ניצבות בעמדות השפעה מרכזיות במשק". דנה שדה אופיר (צילום: יוסי אלוני)
"בימים אלו מנהלות רבות מתמודדות עם אתגרי המלחמה, הן בחייהן האישיים והן בקושי לגייס עובדים, נזקים כלכליים מהמלחמה וכמובן גם ההתמודדות הרגשית של העובדים עם אבל, אובדן וחשש שפקדו את הקהילה בדרום כולה בחודשים האחרונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה