רכילות עסקית

זה היה מהיר: מודח "האח הגדול" יככב בקמפיין נוצץ

כבר התרגלנו לראות את כוכבי הריאליטי מסיימים את התוכנית, ומשתחלים בצורה כזו או אחרת לרשימת הפרזנטורים שמופיעים לנו בפרסומות, אך במקרה זה מדובר בצעד מהיר וסוחף במיוחד של מודח "האח הגדול"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העונה ה-14 של תוכנית הריאליטי שסחפה את ישראל והעולם כולו יצאה לדרך לאחרונה, ונראה כי הדרמות המוכרות מבית האח נותרו, רק הפרצופים השתנו. מה שעוד התרגלנו לראות בביצה, זה כוכבי ריאליטי שמסיימים את תפקידם בתוכנית הופכים לאושיות רשת, מובילי דעה וכמובן, פרזנטורים למותגים וחברות.
על אף שהתרגלנו שפליטי ריאליטי הופכים למצרך מבוקש ממש עם רגע סיום תפקידם בתוכנית, מהלך כזה מהיר הרבה זמן לא נראה. עידן גלפר, המודח הטרי מבית האח כבר הגיע הבוקר (חמישי) לצילומים לקמפיין חדש ונוצץ שקיבל, לרשת האופנה Mainstream, ועליו פורסם לראשונה באתר TMI.

צילום: אור גפן
עוד מודח האח הגדול, אמנם מהעונה הקודמת, גיא איתן, קיבל קמפיין באותו המותג. עם ההודעה על הצטרפותו של איתו אמרו בעלי מותג Mainstream, מור שטרית ויוסי סבג כי הם "נרגשים על הצטרפותו של גיא  איתן למשפחה ועל הבחירה בו כפרזנטור. גיא מתכתב עם הערכים של המותג, נחשב לאדם אותנטי  המצליח לסחוף אחריו קהל גדול ונאמן ברשת. אנו שמחים להתחיל עם גיא דרך חדשה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה