רכילות עסקית

הרשת מחלקת מענק של 30,000 שקל: "רצינו לסייע במעט"

חברות וארגונים רבים החליטו שהם לוקחים חלק ומסייעים למי שקטע את שגרתו ויצא להגן על המדינה ב-7 באוקטובר ומאז. כעת רשת נוספת מחליטה לצאת במהלך מרגש עבור המילואמניקים שמעוניינים למסד את הקשר ולהתחתן
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין, shutterstock)
רשת LAGO החליטה להשתתף במאמץ המלחמתי בו מצויה מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר, אז יצאו מאות אלפי אנשי מילואים מביתם, קטעו את שגרת חייהם ויצאו להגן על המדינה. הרשת החליטה כי היא תעניק 30,000 שקל לכל מילואימניק ומפונה שירצה להתחתן בחתונת חורף (חתונות הקיץ סגורות) באחד משלושת המתחמים שלהם בראשון לציון.
מהרשת נמסר כי "ללאגו יש מחירון קבוע שמבחין בין עונות השנה, יום בשבוע וכמות אורחים מינימלית. עלויות למנה בחתונת חורף נעות במתחמי אירועים במרכז הארץ בין 300-400 שקל (רק למנה. לא כולל תוספות כמו בר, תאורה, הגברה ועיצוב). המפונה/המילואימניק, בוחר את המועד המתאים עבורו ומסך העסקה שחושבה בהתאם למחירון, הוא יקבל מענק של 30 אלף שקל". 

על הרשת ומתחמי האירועים שלה מסרו ב-LAGO: "רשת LAGO הוקמה ב 2015 בבסיס המחשבה, להוביל סטנדרט חדש בעולם האירועים, האירוח והכנסים, המאפשר תפירה אישית לכל חלום; באחד הלוקיישנים היפים במרכז, בראשון לציון, על שפת אגם קסום מוקף צמחיית פרא, שוכן מרכז הכנסים והאירועים,  LAGO מקום ללא גבולות בו ניתן לברוא כל פנטזיה, להוציא לפועל כל חלום ולצאת לכל הרפתקה".
עמית קפואנו מנכ"ל רשת LAGO אמר: "רצינו לסייע במעט במה שאנחנו יכולים למילואימניקים הלוחמים והלוחמות שלנו בהגנה בחזית ובעורף ולמפונים שעוברים שנה קשה במיוחד, לכן החלטנו להעניק 30 אלף שקל למילואימניקים ומפונים שירצו להתחתן אצלנו בלאגו בחתונת חורף – העונה הבאה שכבר החלו להירשם אליה. אנחנו מקווים שזה יוכל להקל במידת מה על האנשים האלה שמקריבים מעצמם, אם אלה הלוחמים בשדה הקרב, המילואימניקים התומכים בעורף ומפונים שהקריבו את כל חייהם בגלל הנסיבות, לכולם מגיעים רגעים גדולים של אושר והודיה מאיתנו". 
"הקומפלקס העצום בגודלו מכיל 3 מתחמי אירועים, לכל אחד מהם עיצוב ומאפיינים ייחודיים: Spirit - החלל של ספיריט מתפרש על שטח של 1600 מ"ר, מתנשא לגובה 7 מטרים ללא מפלסים ועמודים, ומיועד להעניק חוויה לכל החושים לכ-540 עד 2,500 אורחים; Soul -הבוטיקי, הביתי והאינטימי: מתחם בוטיק יפהפה לאירועי יוקרה עד 450 אורחים, הנפרש על 700 מ"ר של חלל אלגנטי ואינטימי, עם פינות לאונג' חמימות מול האגם;  ודואאה - הגן המודרני, על שפת אגם ציורי. בכל המתחם ניתן לקיים אירועים עד 4,500 איש". הוסיפו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה