רכילות עסקית

ב-2.6 מיליארד דולר: עסקת הענק של רשת היוקרה

HBC, חברת האם של Saks Fifth Avenue, הודיעה ביום חמישי כי תרכוש את ניימן מרקוס גרופ בעסקה של 2.65 מיליארד דולר. השילוב יקים את Saks Global. "העסקה תביא ליתרונות אצל הלקוחות, השותפים והעובדים"
מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום freepik)
HBC, חברת האם של Saks Fifth Avenue, הודיעה ביום חמישי כי תרכוש את ניימן מרקוס גרופ בעסקה של 2.65 מיליארד דולר. השילוב יקים את Saks Global, שתכלול את Saks Fifth Avenue, Saks OFF 5TH, רשת החנויות בשמה של ניימן מרקוס וברגדורף גודמן. 
″אנחנו נרגשים לעשות את הצעד הזה באיחוד השמות האיקוניים האלה”, מנכ”ל HBC, ריצ’רד בייקר. אמר בהצהרה. ”במשך שנים, רבים בתעשייה צפו את העסקה הזו ואת היתרונות שהיא תביא ללקוחות, לשותפים ולעובדים.”
″זוהי תקופה מרגשת בעולם חנויות היוקרה”, הוסיף בייקר, וציטט התקדמות טכנולוגית שיכולה ”להגדיר מחדש” את חווית הלקוח. הוא היה אחד מכמה מנהלים בין שתי החברות שהצביעו על טכנולוגיה כנקודת מיקוד קדימה.
כחלק מהעסקה, מנכ”ל Saks.com, מארק מטריק, ייקח את התפקיד המנכ”ל של עסקי Saks Global. איאן פוטנם, נשיא ומנכ”ל HBC Properties and Investments, יהפוך למנכ”ל עסקי הנכסים וההשקעות של Saks Global. שניהם ידווחו לבייקר, שישמש כיו”ר בכיר בסאקס העולמית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה