רכילות עסקית

אילון מאסק יקבל 56 מיליארד דולר? כך הצביעו המשקיעים

לאחר שמאסק אמר כי המשקיעים מאחוריו ובעד חבילת התשלומים בגובה 56 מיליארד דולר שהוא מבקש, נערכה הצבעה בקרב המשקיעים. בכנס המשקיעים שהגיעו נראו נלהבים במיוחד ומאסק אף אמר להם: "לעזאזאל, אני אוהב אתכם חבר'ה"
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום freepik, אינסטגרם/ אילון מאסק)
הסערה סביב חבילת התשלומים בגובה 56 מיליארד דולר שהטייקון ואחד מעשירי העולם, אילון מאסק, החלה לאחר ששופט בית המשפט בדלאוור חסם את השלמת העסקה. מאז הנושא חורך את הרשת ומסקרן את מאות המיליונים שעוקבים באדיקות אחרי כל מהלך של מאסק, במיוחד את אלו שגם מושקעים בחברות שלו.
"מאסק היה 'מנכ"ל על', שאחז בכמה עמדות מפתח מהמשפיעות ביותר בחברה, וכך נהנה מקשרים אדוקים עם חברי הדירקטוריון שמונו לשאת ולתת מטעם טסלה, ושלט בהליך שהוביל את ההנהלה לאשר את חבילת שכרו". נכתב בהחלטת בית המשפט.
מאז מאסק הריץ קמפיין עוצמתי במטרה להפוך את החלטת בית המשפט ואף החל במהלך אסטרטגי לשינוי מיקום מטה חברת טסלה, ממנה רוצה מאסק לקבל את התשלום הענק. זאת כאשר הוא החל את המהלך בתגובה לפסיקת בית המשפט.
אתמול (חמישי), בטרם ההצבעה, טען מאסק כי הוא נהנה מתמיכת המשקיעים בנוגע לקבלת התשלום ואכן, בהצבעה שנערכה המשקיעים הנלהבים גיבו את החלטת מאסק, גם בנוגע לתשלום, וגם בנוגע להעברת מטה החברה לטקסס בארצות הברית.

מאסק ידוע בדיבורו החופשי ונטול העקבות, כאשר לדבר בשפת ה"פוליטיקלי קורקט" היא ממנו והלאה וכאשר עלה לבמה בכנס המשקיעים הוא אכן דיבר עם המשקיעים בגישתו החברית המוכרת ואמר, לקול תשואות הקהל: "לעזאזל, אני אוהב אתכם חבר'ה".
 
על אף שלהצבעה של המשקיעים אין משקל משמעותי, ודאי שלא משפטי, ההצבעה יכולה לשפר את נקודת הפתיחה של מאסק, בדיונים עתידיים וניסיון נוסף לקבל את התשלום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאנשים כאלה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה סוג האנשים שאין להם צנזורה בפה,חנוך לוין כינה אנשים בלי מכסה מנוע!!!!
    סגור