רכילות עסקית

חברות הסייבר הישראליות כובשות את ארה"ב: זה ההישג הענק שקטפו

11 סטארטאפים ישראלים נכנסו לרשימה היוקרתית "Rising in Cyber" המציגה את חברות הסייבר המבטיחות ביותר בארה"ב. בין חברות הסייבר הישראליות שזכו למעמד החשוב, ניתן למנות את Gomboc,  Oligo, Wing,  Wiz

מערכת ice | 
אורן יונגר (צילום יח"צ)
11 סטארטאפים ישראלים רשמו לאחרונה הישג מרשים במיוחד, נוכח העובדה כי אלו נכללו ברשימת Rising in Cyber, המציגה את חברות הסייבר המבטיחות והמצליחות ביותר בארה"ב. מדובר בפרויקט מיוחד שמתקיים ביוזמת קרן ההון סיכון הגלובלית Notable Capital בשיתוף בורסת ניו יורק.
תהליך הבחירה בחברות הסייבר המוצלחות נערך על ידי למעלה מ-100 מנהלי אבטחת מידע ובכירי סייבר בחברות מובילות, ביניהן: מאמזון, נטפליקס ונוספות.  המשתתפים התבקשו לבחור ב-30 חברות מובילות מתוך רשימה ראשונית של קרוב ל-200 סטארט-אפים בתחום הסייבר.
רשימה ראשונית זו נבחרה על ידי משקיעי הון סיכון והתמקדה בחברות שהשוק המרכזי שלהן הוא בארה"ב, על סמך יכולת מוכחת שלהן לפתור בעיות קריטיות עבור צוותי סייבר. זוכי הרשימה היוקרתית גייסו למעלה מ-6 מיליארד דולר והכנסותיהם מסתכמות ביותר ממיליארד דולר בשנה. 
הרשימה מונה 30 חברות בסך הכל וחולקה לשלוש קטגוריות עם 10 חברות בכל אחת מהן: שלב מוקדם של חברות שגייסו עד 35 מיליון דולר, שלב ביניים של חברות שגייסו עד 100 מיליון דולר, ושלב מתקדם של חברות שכל אחת מהן גייסה יותר מ-100 מיליון דולר. בין חברות הסייבר הישראליות אשר זכו למעמד החשוב והיוקרתי, ניתן למנות את Gomboc, Oligo, Wing,  Wiz ונוספות. הזוכים יחגגו באירוע מיוחד בבורסת ניו יורק.
אורן יונגר, שותף מנהל בקרן Notable Capital: "רשימת חברות הסייבר מוכיחה את השפעתה הכבירה של ישראל על השוק. יזמים ישראלים מתאפיינים בקפיצה למים בצורה הכי מהירה שאפשר בשיטת sink or swim. היזמים הישראלים מצליחים להתגבר באופן מעורר הערכה על פערי תרבות ושפה ולספק טכנולוגיות כחול-לבן לחברות ענק אמריקאיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה