רכילות עסקית

חברת הסייבר הישראלית מתרחבת: "מחויבים לרווחה ולחוויה של העובדים"

קייטו נטוורקס מכריזה על הקמת מטה ארגוני חדש בחברה, אשר ממוקם בשכונת שרונה. סמנכ״לית משאבי אנוש בחברה: "בקייטו אנחנו מחויבים לרווחה ולחוויה של העובדים שלנו. המחויבות הזו באה לידי ביטוי בכל מה שאנו עושים, החל מתכנון המשרדים, דרך אורח חיים בריא ועד לסביבת עבודה אישית הכוללת כיסאות ושולחנות ארגונומיים"

מערכת ice | 
עובדי קייטו נטוורקס (צילום יח"צ)
קייטו נטוורקס (Cato Networks), ספקית פלטפורמת ה-Single-vendor SASE המובילה בעולם, מודיעה כי אמש (חמישי) קיימה אירוע חניכת מטה ארגוני חדש. המתחם המיוחד הממוקם בשכונת שרונה, משתרע על פני 17,000 מ"ר ובזכותו עובדי החברה ייהנו משלל מתקנים, ביניהם אולפן הקלטות, אודיטוריום, חדר כושר מאובזר, סטודיו ליוגה, ולמעלה מ-1000 עמדות עבודה.
מלבד זאת, במתחם החדש שהוקם בשכונת שרונה, העובדים ייהנו מארוחת בוקר איכותית המוגשת ממסעדתה של השפית רותי ברודו -  R2M. עוד מציינת חברת קייטו נטוורקס כי הקפיטריות והמטבחונים יהיו פתוחים לשלל העובדים 24/7 ואלו מוזמנים ליהנות מקינוחים שונים וחומרי גלם איכותיים. 
זהורית מולשנסקי, סמנכ״לית משאבי אנוש בקייטו: "בקייטו אנחנו מחויבים לרווחה ולחוויה של העובדים שלנו. המחויבות הזו באה לידי ביטוי בכל מה שאנו עושים, החל מתכנון המשרדים, דרך אורח חיים בריא ועד לסביבת עבודה אישית הכוללת כיסאות ושולחנות ארגונומיים. כל אלה נועדו לאפשר נוחות מרבית, פרודוקטיביות, שיתוף פעולה והפרייה הדדית".
כידוע, קייטו נטוורקס מובילה את מהפכת ה- SASE, ומעניקה אפשרות למומחי IT להגיב במהירות לדרישות העסקיות של הארגון. על פי הדו"חות הכספיים של שנת 2023, החברה הכריזה כי זו רשמה הישג מרשים בגזרת ההכנסות. על פי הנתונים שפורסמו בדו"ח של החברה, נרשם גידול של 59% בהכנסותיה בשנת 2023. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה