רכילות עסקית

היזם הישראלי שהגיע לפסגת האוורסט: "דוגמה לשאיפות גבוהות"

אחרי 50 ימים אינטנסיביים העפיל המטפס הישראלי רן קראוס לפסגת ההר, בגובה 8,848 מטרים. את המסע שלו חברת הראל ליוותה ותיעדה, במהלכו אכל מנות חמות וישן בקמפים ייעודים לטיפוס. את כיבוש הפסגה הקדיש לחברו מתן מרדכי ליאור ז"ל אשר נרצח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר: "מודה על האמונה והתמיכה"
מערכת ice | 
רן קראוס (צילום הראל ביטוח ופיננסים)
לאחרונה הושק פרויקט הראל HEROES, סיפורים של ישראלים מעוררי השראה מהארץ ומהעולם. סיפורים של שבירת שיאים אישיים, הצלחות בתחומי הספורט, או אפילו סיפורי הצלה גדולים ומרגשים. הסיפור הראשון  שהתחילו ללוות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים  הוא של רן קראוס, יזם הייטק סדרתי, מטפס הרים וספורטאי Endurance ישראלי.
בשנת 2020 החליט קראוס להקדיש את זמנו לטיפוס שבע הפסגות הגבוהות בעולם: האוורסט, אקונקגווה, מקינלי, קילימנג'רו, אלברוס, וינסון מסיב, פונצ'אק ג'איה והר קושצ'ושקו. את המסע שלו החברה ליוותה ותיעדה, החל משגרת האימונים שלו, דרך אתגר המדרגות שביצע בהראל שסיים בהצלחה (ואפילו שבר שיא!), ועד לכיבוש פסגת האוורסט בשבוע שעבר בגובה של 8,848 מטר.
הטיפוס לפסגת האוורסט נערך במשך 50 ימים, במהלכו אכל קראוס בעיקר מנות חמות וישן בקמפים ייעודים לטיפוס האוורסט. את הטיפוס לפסגת האוורסט הקדיש קראוס לחברו מתן מרדכי ליאור ז"ל אשר נרצח באכזריות במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, ליאור סיפק את ההגברה, תשתית החשמל והתאורה עבור המסיבה. סיפור גבורתו נודע בכך שמתן מרדכי ליאור ז"ל דאג להישאר מבין האחרונים בשטח המסיבה בשביל לכרוז ולהכווין את האנשים לפנות את הרחבה ולצאת מפתחי החירום.  
רן קראוס: "אני מודה מאוד להראל, על האמונה ועל התמיכה לאורך המסע שלי לכיבוש פסגת האוורסט. הגיבוי של הראל, קבוצת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל, לאורך כל המסע שלי, החל מההכנות ועד לכיבוש הפסגה, הקנה לי ביטחון והוא בעל ערך רב עבורי. המחויבות של הראל למקצועיות ולמסירות להבטחת בטיחותם ורווחתם של הרפתקנים כמוני ראויה לשבח".
 
עוד ציין קראוס "את הטיפוס לפסגת הר האוורסט, אני מקדיש לחבר יקר שלי, מתן מרדכי ליאור ז"ל, שסיפור גבורתו נודע בחברה ישראלית בעקבות אירועי ה-7 לאוקטובר. מתן מרדכי ליאור ז"ל היה איש סאונד בחסד עליון, שהציל רבים במהלך מסיבת הנובה ולצערי לא שרד את התופת".
ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "אנו מלאי גאווה על ההישג של רן קראוס, שמחים על הבחירה ללוות אותו במסע עד לרגע שכבש את האוורסט, החזון של הראל HEROES מדגיש את המחויבות להוקיר לאנשים המגלמים את ערכי ההתמדה, המצוינות וההישגיות של החברה הישראלית. אין ספק שקראוס הינה הדוגמה הטובה ביותר לשאיפות גבוהות, נחישות והתמדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה