רכילות עסקית
מזרחי טפחות בקמפיין חדש: כך יעזרו לעסקים הקטנים
בנק מזרחי טפחות עולה בקמפיין חדש אשר קורא לעסקים הפרטיים להצטרף לבנק ומציע להם בנקאי אישי והטבות ייחודיות המותאמות לניהול העסק שלהם
בשנה שבה מדינת ישראל וכלכלת ישראל נמצאות בתקופה מאתגרת, מצבם של העסקים מאתגר עוד יותר. מזרחי-טפחות, עולה בקמפיין אשר קורא לעסקים הפרטיים להצטרף לבנק ומציע להם בנקאי אישי והטבות ייחודיות המותאמות לניהול העסק שלהם.
הקמפיין לעסקים יעלה הערב, כאשר לצדו של הפרזנטור דביר בנדק, תעלה נבחרת מיוחדת של בעלי עסקים ובהם: הקונדיטור דודו אוטמזגין; איתי ויעל ארביב, בעלי מותג האופנה הצומח, 'איתי ברנדס'; נאור חסיד מבעלי רשת משלוחי הפירות והירקות 'כרמלה'; שרית למרוביץ, מנכ"לית ומייסדת Sage Marketing לשיווק סטארט אפים; רוני שני מעצבת פנים ואורן גנות, מאמן ובעלים של סטודיו 'אורן גנות'. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו ובדיגיטל
במזרחי טפחות קוראים תיגר על השימוש במושג 'עסק קטן' מכיוון שעסקים אלו הינם העסקים אשר מתמודדים עם האתגרים הגדולים ביותר.
עוד ב-
תרי ישכיל, סמנכ״לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקי במזרחי טפחות ציינה: החלטנו לשים במרכז את הכאב של העסקים ואת ההתמודדויות היומיות הלא פשוטות שלהם. בשנים האחרונות עסקים חשופים יותר לשינויים ולטלטלות בשווקים, בטח ובטח בשנה מאתגרת כפי שאנו חווים מאז ה.710. כל לקוח הוא עולם ומלואו ואין עסק אחד שדומה לאחר. לכן בעלי עסקים צריכים בנקאי שמכיר אותם אישית, את מחזורי השיא והשפל של העסק שלהם, ושיידע לתת להם מענה מלא ומקיף, והכי חשוב קשר אישי וצמוד, כפי שאנו מקפידים עם כלל לקוחותינו העסקיים. אנו שואפים להכיר את האדם שמאחורי העסק ולבנות עבורו חבילת כלים ופתרונות 'טיילור מייד' שיסייעו לו בבנייה ובצמיחה, וכן בהיערכות למצבים משתנים ותרחישי קיצון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה