רכילות עסקית

כוכב "ארץ נהדרת" מפתיע: לא תאמינו מה עשה הקומיקאי במלון דן כרמל

יובל סמו שהה במלון דן כרמל הממוקם בחיפה יחד עם שני כותבי תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", בכדי לקדם את המופע החדש שלו עליו הוא עובד בימים האחרונים. לאחר שאורחי בית המלון הבחינו בכוכב תוכנית הסאטירה, אלו מיהרו לנצל את הרגע המרגש והצטלמו עמו

מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)

יובל סמו, הקומיקאי האהוב וכוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" נצפה לאחרונה במלון דן כרמל הממוקם בחיפה. יחד עם שני כותבים של תוכנית הסאטירה הפופולרית, שהה סמו במשך שבוע שלם במלון דן, במטרה לקדם את המופע החדש עליו הוא עובד בימים האחרונים.  

את מרבית הזמן שלהם בילו כותבי תוכנית הסאטירה הפופולרית והקומיקאי יובל סמו בחדרם בבית המלון בכדי להשלים את תהליך הכתיבה למופע החדש. אורחי בית המלון דן באזור חיפה, שהבחינו בכוכב תוכנית "ארץ נהדרת", מיהרו לנצל את הרגע המרגש והצטלמו עמו. 

בתמונה: יובל סמו ובן ינובר, מנכ"ל מלונות דן באזור חיפה ומנכ"ל מלון דן כרמל. (צילום: באדיבות דן כרמל) 
 

בעקבות המלחמה הנוכחית, הפקת "ארץ נהדרת" החליטה כי הדמות האייקונית שסמו נהג לגלם, אשר בן חורין, חייבת לחזור למסך וזאת בכדי לגרום לאזרחי ישראל לחייך מעט בתקופה מורכבת זו.
במערכון שצולם בחודש נובמבר האחרון, יובל סמו נשבר מול המצלמה וזאת בגלל סיפורם קורעי הלב של שניים מתושבי העוטף והצפון שהתארחו במונית המפורסמת. לאחר שסמו התוודע לכך שחלקם איבדו את קרובי משפחתם באירועי ה-7 באוקטובר, הדמעות לא הפסיקו לזלוג מעיניו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה