רכילות עסקית

מארק צוקרברג רכש צעצוע חדש: על מה הוציא 300 מיליון דולר?

מארק צוקרברג חגג השבוע את יום הולדתו ה-40, ועל פי דיווחים התחדש ביאכטה בשווי 300 מיליון דולר. מדובר באחת מהיאכטות הגדולות בעולם שעלות תפעולה לשנה מוערכת ב-30 מיליון דולר. צפו בספינת התענוגות של האיש הרביעי הכי עשיר בעולם
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
מארק צוקרברג, הבעלים והמנכ"ל של חברת מטא והאיש הרביעי הכי עשיר בעולם כיום עם הון מוערך על פי מגזין פורבס" בכ-167 מיליארד דולר, חגג השבוע את יום הולדתו ה-40 כמו שרק אחד האנשים הכי עשירים בעולם יכולים להרשות לעצמו.
על פי הדיווחים מעבר לים, צוקרברג בילה את יום הולדתו יחד עם משפחתו וחבריו הקרובים על יאכטת פאר מטורפת. חרושת השמועות על אותה יאכטה החלה להתפשט כמו אש בשדה קוצים, כאשר על פי הדיווחים, ישנן טענות כי צוקרברג רכש לאחרונה את אותה היאכטה, שמוערכת בסכום של כ-300 מיליון דולר.

במגזין business insider עשו סדר וטענו כי מדובר ביאכטה שיוצרה על ידי חברת Launchpad. לטענתם, מדובר ביאכטה שנבנתה על ידי המספנה ההולנדית Feadship. כשניסו לפנות אליהם, הגיבו על ידי המספנה ההולנדית Feadship כי המדיניות הסטנדרטית שלנו היא לעולם לא לחשוף מידע כלשהו על היאכטות שלנו. בין אם מדובר ב-Feadship באורך 18 מטר משנות ה-60 או ב-Feadship באורך 118 מטר מהמאה ה-21, אנחנו לא חולקים מידע פרטי".
עלצפי הדיווחים, אותה יאכטה נבנתה ב-2022 והיא היאכטה ה-45 בגודלה בעולם. על היאכטה יש מנחת מסוקים, בריכת שחייה ועוד. על פי הערכות, עלות התפעול שלה היא 30 מיליון דולר בשנה וכדי להפעיל אותה דרושים לפחות 48 עובדים. 

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה שווה כל הכסף הזה!!!!
    אנצי! 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכסף הזה ומארק צוקרברג לא מפתח אנטי וירוס נגד האקרים כשהוא יודע שיש כל הזמן פריצות למחשבים,פלפונים,אתרים וכו'!!!!
    סגור