רכילות עסקית

אחד הכלכלנים המובילים בעולם במפגש מסקרן בישראל: כל הפרטים

לרגל יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, חברת IMPROVATE  קיימה אירוע הוקרה והעשרה ללקוחות החברה. באירוע שהתקיים במתחם הדופלקס בהרצליה, נכח הכלכלן הצרפתי ברונו רושה, ששיתף את הנוכחים בתחזית שלו בנוגע לכלכלת העולם והכלכלה המקומית

מערכת ice | 
בכירי חברת IMPROVATE (צילום נתנאל טלשיר)
חברת IMPROVATE, אשר מחברת בין חברות טכנולוגיה ישראליות לשווקים חדשים ומדינות חדשות ברחבי העולם, מכריזה כי הבוקר (שני) ערכה אירוע הוקרה והעשרה ללקוחות החברה לקראת יום העצמאות במתחם "הדופלקס", אשר ממוקם בחוף הרצליה.
 באירוע המיוחד, נכחו אירינה נבזלין המשמשת כיו"ר חברת  IMPROVATE, רונית חסין הוכמן המכהנת כמנכ"לית החברה, ראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל בעבר וכיום נשיא ה-ISRAEL CYBER CAMPUS יגאל אונא ועוד. 
לכבוד האירוע, אירחה חברת IMPROVATE   את אחד הכלכלנים הבולטים והחדשניים בעולם - הכלכלן הצרפתי ברונו רושה. רושה, הוא מפתח מודל הכלכלה המוטואליסיטית, אותה הטמיע ופיתח בתקופה בה היה הכלכלן הראשי של ענקית המזון MARS, בה הצליח להכפיל את רווחי החברה תוך עשור. באירוע המדובר, העניק רושה ריאיון מיוחד ליו"ר החברה, אירינה נבזלין ושיתף את לקוחות החברה בתחזית שלו לגבי כלכלת העולם והכלכלה המקומית. 
כזכור, בשנת 2022 דיווחה החברה על מינוי חדש בשורותיה. על פי ההודעה הרשמית שפורסמה בכלי התקשורת השונים, הכריזה החברה כי יגאל אונא הצטרף לחברה שאותה מנהלים אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן.
חברת IMPROVATE  ציינה כי אונא ישמש כדירקטור ויועץ מיוחד בחברה ויסייע לחברות סייבר ישראליות לפרוץ את דרכן אל שווקים חדשים ברחבי העולם על גבי הפלטפורמה של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה