רכילות עסקית

המועדון הנחשק כובש את סינמה סיטי: מי השתתף באירוע הנוצץ?

עמיר שאלתיאל, יו"ר מועדון דור ההמשך של אגודת הידידים- WeizmannVibe ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים של מכון ויצמן למדע, אירחו השבוע את חברי המועדון בסינמה סיטי בגלילות, לערב של אסקפיזם קל. במועדון אקסקלוסיבי זה חברים אנשי מפתח מעולם העסקים הישראלי בטווח הגילאים 30-55
מערכת ice | 
אורן הוד מנכ"ל שופרסל נדל"ן ואמיר שאלתיאל יו"ר מועדון דור ההמשך של אגודת הידידים- WeizmannVibe (צילום יוסף כהן ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
עמיר שאלתיאל, יו"ר מועדון דור ההמשך של אגודת הידידים- WeizmannVibe ויעל גורן- וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים של מכון ויצמן למדע, אירחו השבוע את חברי המועדון בסינמה סיטי בגלילות, לערב של אסקפיזם קל. לאחר מינגלינג נכנסו החברים לאולם הקולנוע, שם פגשו על הבמה את חבר WeizmannVibe, יאיר שני, מנכ"ל בית ההשקעות סיגמא, שסיפר איך הפך את תחביב ההשקעות אותו טיפח כסטודנט — לקריירה.
בנוסף, הוייבים נחשפו לפריצת דרך בהבנת תהליכי איחוי תאים על ידי ד"ר אורי אבינעם ממכון ויצמן. תהליכים אלו מהווים אבני יסוד בבניית השרירים בשלב העוברי ובתפקוד איברים שונים, והבנתם  יכולה בעתיד לאפשר שיקום שרירים פצועים או מזדקנים. הערב נחתם בהקרנת הסרט "כסף טיפש", המספר את סיפור פרשת גיימסטופ שהתרחשה בימי שיא מגפת הקורונה וטלטלה את הבורסה האמריקנית.

מהרטה רון מנכ"לית עמותת 51 ושי טייטלבוים סמנכ"ל כספים בחברה להגנת הטבע וחבר הנהלה במכון ויצמן למדע (צילום: יוסף כהן ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
בין הנוכחים: שי טייטלבוים, גל אביב, פרופ' רן בליצר, דנה זליכה, ניר ברקן, מהרטה רון, טל ונילי פורר רבינוביץ, נטלי סגול, ירון קרמר, גל אביב ועוד רבים. WeizmannVibe הוא מועדון דור ההמשך של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע. במועדון אקסקלוסיבי זה חברים אנשי מפתח מעולם העסקים הישראלי בטווח הגילאים 30-55 .
המועדון מהווה קהילה של אנשים שנפגשים באירועי מדע, טכנולוגיה, נטוורקינג ואקטואליה על בסיס קבוע ופועלים יחד לקידום המחקר פורץ הדרך של מדעני מכון ויצמן למדע למען שינוי המציאות ושיפור עתיד האנושות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה