השוק

לאחר פרישת המנכ"ל: עובדי הפניקס גמא התאגדו בהסתדרות הלאומית

כפי שרבים מאיגודי עובדים בשלל חברות בארץ כבר עשו, כעת עובדי חברת הפניקס גמא הכריזו על התאגדותם בהסתדרות הלאומית, במטרה לשפר את תנאי העסקתם
מערכת ice | 
בניין הפניקס (צילום shutterstock)
שוק העבודה בישראל ידוע כ"בריכת כרישים" בה החזק שורד ובה חייב כל אדם לעמוד על שלו ועל זכויותיו, גורם לעובדים רבים בחברות רבות ברחבי ישראל להתאגד, במטרה לנסות ולשפר את תנאי העסקתם, ולשמור על זכויותיהם.
היום (חמישי) הכריזו עובדי קבוצת הפניקס גמא, חברת אשראי בבעלות מלאה על ידי קבוצת הפניקס, כי הם התאגדו בהסתדרות הלאומית. לטענת העובדים, הרקע להתאגדותם הוא "רצונם להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בחברת האשראי המניבה בישראל ועל רקע השינויים בהנהלת החברה בימים האחרונים, בה נודע לעובדים כי המנכ"ל אריאל גנוט פורש מתפקידו לאחר 26 שנה".
מוועד הפעולה נמסר: "לאחר רכישתה של גמא ע"י הפניקס, והודעה על פרישתו של מנכ"ל החברה, התארגנו העובדים והביעו אמון בוועד שייצג אותם וישמור על צביון המשפחתי המאפיין את  החברה מעת הקמתה לפני כ-25 שנים עד היום, יד ביד עם  השמירה על ההון האנושי של החברה. אנו מודים לרוב המוחלט של החברה שהביע אמונו בנו, והצטרף למהלך שיסייע לנו לפעול למען רווחת העובדים ושמירה על זכויותיהם יד ביד עם הנהלת החברה".

איתמר שרוני, מנכ״ל הנהלה פעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי הפניקס גמא עם הצטרפותם להסתדרות הלאומית ומתחייבים לפעול לרווחתם וקידומם המקצועי והכלכלי. בשעות האחרונות פנינו למנכ״ל החברה והודענו להם על התאגדותם של עובדי החברה. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה