השוק

צוקרברג שוב בצמרת עשירי העולם: הרוויח 30 מיליארד דולר ביום

מארק צוקרברג, הבעלים של חברת מטא, כבר צנח ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס" אל מתחת ל-20 הגדולים, אך עשה קאמבק אדיר אחרי שהכניס סכום עתק ביום אחד בזכות הקפיצה הגדולה של מטא בבורסה, שזינקה ב-21%
מערכת ice | 
צוקרברג שוב בצמרת עשירי העולם (צילום shutterstock)
מארק צוקרברג, הבעלים של חברת מטא, כבר צנח ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס" אל מתחת ל-20 הגדולים ונראה היה שהוא מדשדש למטה. אלא שצוקרברג כמו צוקרברג יודע להמציא את עצמו מחדש יותר טוב מכולם, ואחרי שהכניס ביום אחד בזכות מטא כ-30 מיליארד דולר, הוא חוזר ובענק לרשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי "פורבס" עם שווי כולל נכון לכתיבת שורות אלה של 164.3 מיליארד דולר.
בכך, צוקרברג עקף בסיבוב מולטי מיליארדרים כמו ביל גייטס, לארי אליסון, וורן באפט, לארי פייג' ועוד. מעל צוקרברג עדיין ממוקמת השלישייה המובילה ברנאר ארנו, שעקף לאחרונה את אילון מאסק בצמרת עם שווי של 212.1 מיליארד דולר, כאשר מאסק מחזיק בהון של 194.2 מיליארד דולר. מעל צוקרברג  מוקם גם ג'ף בזוס, שמחזיק בהון עצמי של 192.1 מיליארד דולר, ואין ספק שצוקרברג מתקרב לפסגה.
 
הזינוק המטורף של צוקרברג מגיע אחרי שמניית מטא נסקה ב-21%, כאשר נודע כי צוקרברג הרוויח מכך סכום אסטרונומי של 30 מיליארד דולר, שכן הוא מחזיק ב-13% ממניות החברה. נוסף על כך, צוקרברג צפוי להכניס עוד 700 מיליון דולר בדיבידנד שנתי, זאת בהמשך להחלטה של דירקטוריון מטא להתחיל לחלק דיבידנדים לבעלי המניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה