השוק

מנכ"ל דיפלומט המתפטר חושף: "תרמנו סכומים פסיכים, לא חזירים"

אחרי שסיים את תפקידו, ינון בן ענת טען בראיון: "יצרו דמוניזציה נגד החברה שלא בצדק. אנחנו חברה בורסאית שקופה, כולם רואים בדוחות שאנחנו מרוויחים בממוצע 4% בלבד על המחזור. זאת חברה עם ערכים שמשקיעה בעובדים שהיו צריכים להתמודד עם אמירות שהם עובדים בחברה 'החזירית של הגנבים'"
מערכת ice |  2
דיפלומט (צילום מתוך אתר החברה)
ינון בן ענת, מנכ"ל דיפלומט ישראל בשלוש וחצי השנים האחרונות פרש לאחר כ-12 שנים בתפקידי מנכ"לות בקבוצת דיפלומט. כעת הוא התפנה לדבר בראיון עם YNET על הסערה סביב החברה שהפכה לסוג של "שם נרדף לריכוזיות".
בראיון טען: "יצרו דמוניזציה נגד החברה שלא בצדק. אנחנו חברה בורסאית שקופה, כולם רואים בדוחות שאנחנו מרוויחים בממוצע 4% בלבד על המחזור. זאת חברה עם ערכים שמשקיעה בעובדים שהיו צריכים להתמודד עם אמירות שהם עובדים בחברה 'החזירית של הגנבים'. במלחמה תרמנו בסכומים פסיכים. היה קשה לעובדים עם הדיסוננס בין מה שהם פוגשים בעבודה למה שאומרים להם בערב במפגשים חברתיים. הם יודעים שהם לא עובדים בחברה חזירית. הרבה שנים היינו חברה פרטית מחוץ לתקשורת, אבל נאלצנו לשנות אסטרגיה, יותר להסביר ולדבר".
לתפקידו השני, ינון מונה כמנכ"ל דיפלומט דרום אפריקה. ינון הוביל את המשך גידול מכירות החברה ורווחיותה, על ידי פישוט תהליכים, הטמעת תהליך GTM חדש בשוק הפרטי  ושילוב טכנולוגיות חדשות של החברה לשיפור יכולות הסוכן (MIO). ינון ניהל את היחידה בדרום אפריקה כשהחל משבר הקורונה.
 
מיולי 2020 מכהן ינון כמנכ"ל דיפלומט ישראל. הוא הוביל תהליכי התייעלות ופישוט תהליכים לאורך כל שרשרת האספקה, יזם שילוב טכנולוגיות מתקדמות לשיפור עבודת הסוכן ופקח על הקמתו של המרלו"ג הגדול המתוכנן בישראל. לאחר למעלה מעשור בתפקידי מנכ"לות בקבוצה, בהובלת שלושת היחידות העסקיות הגדולות, ינון בחר לסיים את תפקידו ולחפש דרך חדשה. 
את מקומו של ינון בן ענת יתפוס יוסי חורב. חורב הגיע לדיפלומט ב 2006 מהעולם הצבאי והתקדם בשורות החברה עד שמונה בשנת 2018 לתפקיד סמנכ"ל לוגיסטיקה. בשנת 2020  מונה לתפקיד מנכ"ל דיפלומט דרום אפריקה, שם הרחיב את פעילות החברה על ידי הגדלת הפעילות בשוק, חתימה על חוזי הפצה חדשים והשקה של מותגים בבעלות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרויחה 4 אחוז? פחחח
    יובל הממוקד 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מומחה. אבל 4 אחוז זה ממש ממש מעט. מה שאומר שהחברה לא יעילה, משלמת משכורות מנופחות לבכירים, וכו. כי בגלל הריכוזיות בארץ, אין שום לחץ להתייע, להוריד מחירים ובכל זאת להרוויח. אז כשהמנכל הנכבד מראה את זה בתור סימן לכך שהחברה גובה מחיר הוגן, זה לא באמת אומר משהו אמיתי... עדיין יכול להיות שיש משהו בדבריו, אני לא מומחה, אבל עצם זה שמרויחים שם מעט זה לא סימן לכלום.
    סגור
  • 1.
    אתר יח''צ למען הקמעונאים השודדים
    פרסומת ותו לא 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפעמים אני תוהה אם מטרת האתר היא להאדיר את הקמעונאים שמעלים עוד ועוד את המחירים. דווקא החברות עם המחירים הכי גבוהים מופיעות בהקשרים הכי חיוביים באתר
    סגור