השוק

סולאראדג' נכנסת להפסדים? הבנק הבריטי בהודעה דרמטית

האנליסטית הבכירה של בנק ברקליס מעוניינת להוריד את ערכה של מניית סולאראדג' ב-32%, דבר שעלול לפגוע במשקיעיה. המתחרה האמריקאית של סולאראדג', צפויה להרוויח מכך
מערכת ice | 
סולאראדג (צילום סולאראדג)
הנהלת בנק "ברקליס" חשפה אתמול (חמישי) את המלצת האנליסטית הבכירה, כריסטין צ'ו להוריד את ערכה של מניית סולאראדג', יצרנית הממירים למערכות סולאריות. במסגרת המלצתה של האנליסטית, מחיר היעד למניית החברה יופחת מ-74 דולר ל-50 דולר, מדובר בירידה משמעותית ביחס למחיר הסגירה של המניה שהופיעה ביום שלישי האחרון בוול סטריט, ירידה של 27%.
על פי הדיווח של אתר The Marker, המלצת האנליסטית הבכירה הובילה להפסד רב בגזרת המניות של יצרנית הממירים למערכות סולאריות. מדובר בצניחה של 6% במנייה אשר לא נראתה מזה 4 שנים.
לטענת האנליסיטית הבכירה של בנק "ברקליס", הסיבה להורדת ערך המנייה של "סולאראדג'" היא בשל תחזית האנליסטים כי תוצאות יצרנית הממירים למערכות סולאריות צפויות לרדת, ביחס למתחרה האמריקאית Enphase.
 
על פי האנליסטית צ'ו, דווקא חברת "אנפייז" (Enphase) ראויה להיסחר לפי מכפיל רווח גבוה יותר, בשל נתוניה המרשימים המציגים רווחים גולמיים גבוהים. בהתאם לכך, צ'ו החליטה להוריד את מחיר היעד למניית סולאראדג' ב-32% ואילו את מחיר היעד של מניית "אנפייז" היא בחרה לעלות ל-106 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה