השוק

נאלצים לסגור את הסטארט-אפ? כך תעשו זאת בקלות

שני יזמים ישראליים הגיעו למסקנה כי בעוד שיש הרבה פתרונות ועסקים שעוזרים לפתוח חברה או סטארט-אפ, כמעט ואין במי להיעזר, כאשר צריך לסגור אחד כזה. כך נולדה SimpleClosure
מערכת ice | 
עסק סגור-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השנים האחרונות, מעט אחרי תחילת משבר הקורונה, הן ככל הנראה נקודת השפל של ההייטק העולמי בעשרות השנים האחרונות, כאשר מרבית הסטארט-אפים שנפתחים נסגרים במהרה, ויזמים חוששים לקחת סיכונים, כאשר ישנו חוסר ודאות לגבי העתיד.
שני יזמים ישראלים החליטו למנף את העובדה שבעוד שיש מגוון רחב של הצעות לפתרונות וליווי כאשר מדובר בפתיחה של עסק או פתיחת סטארט-אפ, תהליך סגירת העסק הוא כואב, ארוך, יקר ובדרך כלל הבעלים נאלץ להתמודד איתו לבד, כשלרוב הגישה למידע שימושי בנושא היא מוגבלת.
היזמים, דורי יונה ונמרוד רם, הקימו חברה שעוסקת בדיוק בזה ואף נתנו לה שם שאומר הכל, SimpleClosure (סגירה פשוטה). מטרתם המוצהרת היא להקל על בעלי העסקים המאוכזבים שנאלצים להתמודד עם סגירת הסטארט-אפ שלהם, תהליך שבדרך כלל מלווה בתחושת אכזבה קשה.
היזמים מציגים את חזונם באתר החברה, שם הם מספרים על הדרך שעברו כדי להבין שגם בתהליך סגירת עסקים, יש מקום לעסק מלווה. לא רק זאת, החברה יצרה עניין רב והצליחה לגייס מיליון וחצי דולר תוך 24 שעות, לפני מספר חודשים.
החברה סוקרת את נתוני סגירת הסטארט-אפים שנסגרים ועל פי הפרסום באתר שלה, מיליון עסקים נסגרים מדי שנה בארצות הברית, כאשר 93% מהסטארט-אפים שנפתחים נכשלים ונסגרים, ומשך הזמן שלוקח לסגור חברה הוא בממוצע 9 חודשים, בנוסך למחיר של עשרות אלפי דולרים, שעולה כל התהליך. בחברה טוענים כי ברשותם הכלים לחסוך מאות שעות עבודה ועשרות אלפי דולרים ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה