השוק

עמוס לוזון מנסה לגייס: מציע למוסדיים אג"ח של 200 מיליון שקל

קבוצת לוזון העוסקת ביזמות נדל"ן בישראל ובפולין באמצעות "רונסון", מבקשת את הסכום בריבית שנתית נמוכה של 6%. לוזון שואף להנפיק את "רונסון" בשנה הבאה
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום shutterstock, תומר רוטנברג)
עמוס לוזון, בעל השליטה בקבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה בע"מ, העוסקת ביזמות נדל"ן בישראל ובפולין (באמצעות רונסון), מציע למוסדיים לגייס אג"ח בהיקף 200 מיליון שקל, בריבית שנתית לא צמודה נמוכה של 6%.
ב"כלכליסט"פורסם היום (חמישי) כי לוזון, יחד עם מנכ"ל רונסון בעז חיים, מבצעים רואד שואו מול המוסדיים כדי להנפיק לראשונה אג"ח הכוללת את פעילות הקבוצה בפולין (רונסון) ובישראל (פינוי בינוי תחת חברת יוניק). המטרה היא בין היתר לפדות אשראי בריבית גבוהה של פעילות הנדל"ן בישראל. לוזון אמר כי הוא שואף להנפיק את "לוזון רונסון" כבר בשנה הבאה.
ברבעון השני של 2023 הציגה קבוצת לוזון שיא בהכנסות וברווחיות הגולמית. הכנסות החברה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2023 הסתכמו בסך של כ-298 מיליון שקל וכ-456 מיליון שקל, בהתאמה. הרווח הנקי לרבעון השני ולמחצית השנייה הסתכם בסך של כ-84 מיליון שקל וכ-81 מיליון שקל בהתאמה, צמיחה של 382% ו-253% בהתאמה.
"מתחילת 2022 אנחנו חווים תקופה מאתגרת מאוד בשוק בכלל, ובשוק הנדל"ן בפרט", אמר אז עמוס לוזון. "עליית הריבית וחוסר הוודאות גורמים למשקיעים רבים 'לשבת על הגדר' ולהמתין עם קבלת החלטה כלשהי. חרף האמור, אנחנו בקבוצת לוזון רכשנו בתקופה זו שני פרויקטים גדולים בהיקף של כ 1,000 יח"ד. בזכות הגיוון בפעילות הקבוצה, הכוללת נדל"ן בישראל ובפולין, עבודות בניה וגמר של משרדים, תעסוקה ומגורים, ופעילות בתחום האנרגיה והאשראי, אנחנו מפזרים את הסיכון ומצליחים להציג תוצאות טובות ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה