השוק

האקזיט של וואלה שופס: זו החברה שתרכוש אותה בעשרות מיליונים

אתה וואלס שופס צפוי להירכש בקרוב על ידי מועדון הצרכנות הייטקזון. העסקה צפויה להסתכם ב-20 מיליון שקל ועובדי וואלה שופס יעברו לעבוד תחת הייטקזון
מערכת ice |  1
לחיצת יד (צילום pexels)
קבוצת היי ביז האחראית על מועדון הצרכנות "הייטקזון" צפויה לרכוש את אתר "וואלה שופס". על פי כלכליסט, שווי העסקה צפוי לעמוד על כ-20 מיליון שקל. במידה והעסקה תצא לפועל 50 עובדי וואלה שופס הקיימים יעברו לעבוד תחת הייטקזון.
חברה נוספת שתוכל להרוויח מהעסקה היא חברת מנורה מבטחים שרכשה לפני שנה 20% ממניות חברת הייטקזון לפי שווי של 350-400 מיליון שקל.
כזכור, הייטק זון חתמה בחודש יולי האחרון על שיתוף פעולה ראשון עם איסתא ספורט, חברת תיירות התוכן, המציע מגוון רחב של חבילות תיירות ייחודיות.
מבין החבילות המוצעות כבר כעת ע"י הייטקזון תיירות, ניתן למצוא חבילת תיירות ללונדון, הכוללת הופעה של The Weekend ומשחק של ארסנל מול סיטי. חבילות נוספות כוללות צפייה במקצה של פורמולה 1 יחד עם פודקאסט הפודיום לאמסטרדם, חבילה לסופר קלאסיקו לליגה האנגלית ולליגת האלופות ועוד. 
ליאור לוי, מנכ"ל הייטקזון תיירות סיפר בזמן סגירת שיתוףף הפעולה כי: "חברי מועדון הייטקזון הם כמו כפפה ליד לחבילות התוכן שאיסתא ספורט מציעה. הם תמיד מחפשים את הדבר הבא, את המקום המיוחד לטוס אליו, את המשחק המבוקש לצפות או את ההופעה הכי חמה של הקיץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קונה שם בכלל. מחיר יקר מאוד (ל"ת)
    אאבב 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור