משפט

רשת המאפיות שקרסה מרוויחה בענק: כמה תקבל מרשות המסים?

חמישה חודשים אחרי שקרסה והגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להקפאת הליכים, אחרי שצברה חובות מטורפים של לא פחות מ-62 מיליון שקל, רשות המסים תאלץ להשיב לרשת קבוצת שיפון 1.2 מיליון שקל בחזרה
מערכת ice | 
מאפיות-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
חמישה חודשים אחרי רשת המאפיות קבוצת שיפון, שרכשה את המותג האהוב "האופה מבגדד", קרסה והגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להקפאת הליכים, אחרי שצברה חובות מטורפים של לא פחות מ-62 מיליון שקל, נודע בגלובס כי רשות המסים תאלץ להשיב לה 1.2 מיליון שקל בחזרה
יש לציין כי אף אחד לא באמת יזכה ליהנות מהסכום המדובר, כאשר הכסף יועבר לקופת הפירוק של רשת המאפיות שבה בור עמוק והיא עדיין מצויה בהליכי חדלות פירעון לאחר שצברה חובות עתק.
כזכור, הקריסה של הרשת הייתה מכה קשה מאוד, שכן החברה מעסיקה כ-300 עובדים ב-13 סניפים שבבעלותה ברחבי הארץ. במסגרת הבקשה נטען בין היתר כי "קבוצת החברות נקלעה לקשיים תזרימים קשים כאשר המערכת הבנקאית החלה בהחזרת שיקים של החברות וספקיהן של החברות צמצמו במידה רבה את היקפי האשראי".
עוד נכתב כחלק מהבקשה לבית המשפט להקפאת הליכים ולמינוי נאמן כי "בעלות המניות והנהלת החברה, הגיעו למסקנה, כי בשל הגירעון המצטבר ונוכח מצב הדברים והקושי התזרימי, החברות אינן יכולות להמשיך עוד בפעילות עסקית רגילה והן נזקקות לעזרתו של בית המשפט כדי לנסות להביא לשיקומן, באמצעות מינויו של נאמן זמני".
מהבקשה עולה כי החברה אכן שילמה את שכר העבודה לחודש אפריל 2023 לעובדי החברה, אך אין יותר באפשרותה של החברה לשלם את שכר העובדים מתחילת חודש מאי, החודש הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה