השוק

דירוג קרנות הנאמנות: זו הקרן עם התשואה הטובה ביותר השנה

קרנות הנאמנות הן אחד הכלים האפקטיביים ביותר להשקעה עבור הציבור הרחב; תעשיית קרנות הנאמנות אוחזת במגוון רחב מאוד של מוצרים כך שיש מוצר כמעט לכל סוג משקיע אוהב סיכון ושונא סיכון; ואלה הקרנות עם התשואות הטובות של השנה
ניצן כהן | 
כלכלה (צילום אילוסטרציה AI)
קרנות הנאמנות הן אחד הכלים האפקטיביים ביותר להשקעה עבור הציבור הרחב. שני הדברים החשובים ביותר בתעשייה הזו הן: התעשיה מפוקחת על ידי הרשות לני"ע, שנחשבת לגוף אכיפתי יעיל מאוד בשוק ההון והדבר החשוב השני הוא העובדה כי הקרנות חייבות לשמור על נזילות כך שמידי יום ניתן יהיה למשוך את הכסף.
אם כן, תעשיית קרנות הנאמנות הישראלית היא מפותחת מאוד. ניתן למצוא קרן מתמחה כמעט בכל אפיק שניתן להעלות על הדעת וניתן למצוא קרנות לכל סוגי המשקיעים, אוהבי סיכון ושונאי סיכון ומכאן כדאי להכיר את התעשייה הזו טוב יותר.
מטבע הדברים ניתן לראות בדירוג של הקרנות עם התשואה הגבוהה ביותר בשנה החולפת, כי הקרנות עם התשואות הגבוהות ביותר הן הקרנות האגרסיביות. כלומר אלה שפותחות חשיפה מסוכנת מאוד על אפיק השקעה כלשהו כך שאם היא מניבה תשואה גבוהה כל-כך הרי שגם הסיכון בהתאם. כלומר, ניתן להפסיד את הכסף.
בתעשיית קרנות הנאמנות, כלי ההשקעה הפופולרי ביותר כרגע הוא הקרנות הכספיות הן אלה שנחשבות לבעלות סיכון נמוך עד כדי נמוך מאוד, אך כפועל יוצא גם הסיכונים שהן לוקחות קטנים מאוד ומכאן שהיכולת שלהן להפסיד את הכסף נמוכה מאוד. 
וזה הדירוג שסוגר את שנת תשפ"ג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה