השוק

אידומו ברבעון מוצלח: ההכנסות עלו ב-25%; הרווח הגולמי מזנק

חברת הטכנולוגיה אידומו הציגה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2023. הנתונים הראו כי הכנסות החברה צמחו ב-25%, לצד זינוק ברווח הגולמי לכמעט 30% 
מערכת ice | 
דוחות (צילום shutterstock)
חברת הטכנולוגיה אידומו מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2023. הנתונים מציגים כי הכנסות החברה צמחו ב-25%, לצד זינוק ברווח הגולמי וצמצום בהפסד התפעולי.
לפי נתוני החברה, ההכנסות במחצית הראשונה עלו ב-25% לכ-8.4 מיליון דולר - העלייה נובעת מגידול בפעילות החברה בתחום העמקת המכירות ללקוחות הקיימים והחדשים. הרווח הגולמי של החברה עלה בכ-29.7% לכ-6.9 מיליון דולר. ההפסד התפעולי צומצם בכ-33% לכ-3.6 מיליון דולר - השיפור נובע מהמשך הגידול בהכנסות ושיפור הרווח הגולמי, לצד ירידה בהוצאות התפעול.
נכון ל-30 ביוני 2023 לחברה מזומנים ופיקדונות בסך כ-6.3 מיליון דולר. להערכת החברה, קצב השימוש במזומנים נטו מפעילות שוטפת במחצית השנייה של שנת 2023, צפוי להיות נמוך מקצב השימוש בהם במחצית הראשונה של 2023, מתוך ההנחה כי ימשיך הגידול בהיקף ההכנסות ובקצב הגבייה גם במחצית השנייה של 2023 בתוך שמירה על קצב ההוצאות התפעוליות. בהתאם לכך החברה ממשיכה להעריך כי תגיע לאיזון תזרימי תפעולי במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023.
ירון קליש, מנכ"ל אידומו, מסר: "אידומו מסכמת את המחצית הראשונה של 2023 עם המשך צמיחה, כמתבטא בגידול שנתי של 25% בהכנסות החברה וצמיחה ב-ARR ל 18.3 מיליון דולר. זאת, כאשר אנחנו ממשיכים בהעמקת פעילותינו בשווקי היעד המרכזיים שלנו. בין היתר, חתמנו ברבעון השני על עסקה דו-שנתית בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר עם חברת גיימינג מובילה, וכן חתמנו ברבעון על עסקה שנתית בהיקף של 850 אלף דולר עם חברת טלקום מובילה. עסקאות אלו ורבות אחרות מבטאות את הבעת האמון ביכולתינו לספק ללקוחות ערך מוסף משמעותי. בתוך כך, במהלך המחצית השקנו גירסה ניסויית של 'לוקאס', מחולל וידאו מבוסס AI, במהלך שיצר עניין רב ואלפי משתמשים כבר התנסו בפתרון החדש שממיר תוכן טקסטואלי לוידאו.  אנו צופים כי הגידול בהיקף ההכנסות ימשך ככל שהשנה תתקדם, ובהתאם לכך אנו ממשיכים להעריך כי נגיע לאיזון תזרימי תפעולי במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה